Care-i treaba cu noile chipsuri preparati pe indelete la ceaun? Cu explicatii de la Intersnack Group

Care-i treaba cu noile chipsuri preparati pe indelete la ceaun? Cu explicatii de la Intersnack Group

Nu demult, Chio a lansat in Romania gama de produse Chio Kettle Cooked, iar promovarea ei a inceput printr-o campanie cu care sigur v-ati intalnit pe la TV (daca inca-l mai frecventati). Protagonistul Chef Foa, aka Florin Scripcaru (fost concurent jurat Master Chef, bucatar profesionist si owner de restaurant), pregateste ceva bun in bucataria proprie, inconjurat de prieteni. Ne spun ca lucrurile bune necesita timp - ca paharul de Guinness, la fel mancarea gatita atent si, tot asa, "noile chipsuri Chio Kettle Chips, preparati pe indelete la ceaun".  

Trecand de dezacordul "noile-chips-preparati", asocierea unui chef cu un snack food industrializat (plus animatia unui ceaun in care se gatesc pe indelete chipsurile) au atras si atentia consumatorilor, cel putin doi nefiind straini de comunicare (vedeti aici si aici). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related