Brands&Bears semnează cea mai nouă campanie Chio: o serie spoturi TV, adresate regiunii Europei Centrale și de Est

Brands&Bears semnează cea mai nouă campanie Chio: o serie spoturi TV, adresate regiunii Europei Centrale și de Est

Dezvoltând într-o nouă abordare poziționarea “distrează-te pe gustul tău”, campania realizată de Brands and Bears pentru Chio oferă publicului din Europa Centrală și de Est povești despre viața gustată din plin, clipă de clipă.

Seria de spoturi dedicate atât chipsurilor cât și segmentului de specialități reprezintă una dintre cele mai importante campanii Chio din ultimii ani, dezvoltată atât pentru TV cât și pentru mediul online.

“A fost o adevărată provocare pentru noi, una foarte plăcută, să dezvoltăm poziționarea Chio într-o suită de spoturi, de povești despre distracția pe gustul tău, adică al fiecăruia. Sau, mai bine spus, a fost o invitație la libertate și creativitate și de aceea am scris multe scenarii, care mai de care mai inedite, unele de-a dreptul trăznite, dintre care am ales împreună cu partenerii noștri de la Chio pe cele mai potrivite. Știam că nu puteam epuiza, că nu puteam acoperi în întregime o idee atât de generoasă, așa că am căutat să povestim tocmai despre varietatea inepuizabilă a modurilor în care ne putem bucura de fiecare clipă... fiecare pe gustul său. Așadar, procesul de creație și pre-producție a fost complex și s-a întins pe parcursul a 6 luni, implicând mai multe echipe de Creație și Client Service din partea noastră. Timpul alocat producției a fost o provocare, vremea la fel, pentru că absolut toate spoturile au fost filmate în exterior, dar în final am obținut un rezultat de care suntem mândri”, 
Cristian Bulfinschi, Owner & Managing Director Brands&Bears.

“Vorbim de o categorie de produse foarte vie, foarte dinamică, o categorie care te obligă să fii mereu relevant și mereu actual, inclusiv din punct de vedere al comunicării. Oamenii cărora ne adresăm sunt obișnuiți cu ritmul alert din social media, sunt consumatori de conținut dinamic și variat și de aceea foarte selectivi în privința calității și relevanței acestui conținut.

Și tocmai pentru că ei sunt atât de selectivi, noi trebuie să le dăm ce e mai bun, atât ca produse cât și din punct de vedere al comunicării. Până la urmă, spoturile și toată comunicarea noastră nu sunt doar despre chipsuri și snacksuri, ci mai ales despre acești oameni. Pentru ei comunicăm, așa că trebuie să găsim de fiecare dată mesaje relevante și modurile cele mai captivante de a livra aceste mesaje. Adică, povești care să-i inspire: să experimenteze lucruri noi, să descopere sentimentul libertății de a face lucrurile într-un mod original, pe gustul lor... Și, bineînțeles, să se distreze alături de prietenii apropiați și de Chio, un “companion“ gustos în acele momente de distracție și libertate. Inspirație pentru distracție și invitație la libertate, asta am încercat să facem, împreună cu cei de la Brands&Bears, cu noua campanie de comunicare Chio.”, 
Elena Oancea, Chio Brand Leader CEE.

 

Echipele participante:

Din partea Intersnack:
Andreea Marincescu - Marketing Director CEE
Marian Chiracheș – Head of Marketing România
Elena Oancea - Chio Brand Leader CEE
Mircea Badiu – Chio Senior Brand Manager CEE
Nicoleta Andraș - Chio Senior Brand Manager România
Ciprian Laja - Chio Brand Manager România
Maria Teodorescu - Chio Jr. Brand Manager România
Rebeca Villalva - Digital & Brand Manager România
Roxana Miu - Consumer Insights Manager CEE

Din partea Brands&Bears:
Alexandra Mocanu - Copywriter
Alexandru Nedelcu - Copywriter
Mircea Coza – Art Director
Claudiu Iliescu - Art Director
Gabriel Romoșan – Creative Director
Oana Boghici – Account Manager
Andra Ciucă - Senior Account Manager
Adina Suru – Client Service Director

Intersnack este o companie din industria alimentară din Germania, care în România deține mărcile Chio, Nutline și PomBar, în categoriile de Chips, Nuts&Seeds, Specialități și Coapte.

Brands&Bears este o agenție de publicitate full-service înființată în anul 2002, timp în care a obținut mai multe distincții pentru activitatea desfășurată, fiind nominalizată în repetate rânduri la Gala de Premiere Effie, în cadrul căreia a obținut și două premii pentru eficiența în comunicare. Portofoliul Brands&Bears include branduri precum Ursus Cooler, Chio, Pom Bar, Nutline, Doppelherz, Serve, Luxuria, Danone, Interstar, Doraly și Hochland.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related