Renault lansează primele covorașe care îi ajută pe copiii din România să învețe despre siguranța rutieră

Renault lansează primele covorașe care îi ajută pe copiii din România să învețe despre siguranța rutieră

Renault România a creat CovOrașul Meu, primul covor pentru copii personalizat cu străzi reale, care îi ajută să învețe pe unde să traverseze în siguranță.

 

Proiectul, dezvoltat de Publicis România, a luat naștere datorită interesului constant al producătorului auto pentru siguranța pietonilor, în special a celor mai vulnerabili dintre ei: copiii. Cele mai multe accidente implicând copii au loc în apropierea casei, când cei mici sunt neînsoțiți, așadar e important ca ei să știe unde sunt trecerile de pietoni din cartierul lor.

Dar pentru că siguranța rutieră e un subiect plictisitor, de ”oameni mari”, era nevoie de o abordare pe placul copiilor. Astfel, au intrat în poveste popularele covoare cu străzi, aflate în camere de copii din toată lumea.

 

Cum funcționează?

Părinții intră pe covorasulmeu.ro, aleg din 3 stiluri originale de ilustrații și introduc adresa copilului. Un algoritm special înlocuiește automat clădirile existente pe Google Maps cu echivalentul lor ilustrat, creând o versiune în miniatură a cartierului, ce va fi imprimată pe un CovOraș.

Proiectul este momentan într-o fază pilot, în care o primă serie de CovOrașe vor fi acordate prin tragere la sorți, împreună cu machete de mașini Renault. Înscrierile se fac pe covorasulmeu.renault.ro până pe data de 7 mai.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related