World Class activează super puterea #BeHealthy cu VR Rider la The Color Run – un nou brand story experiențial hitech marca Perceptum

World Class activează super puterea #BeHealthy cu VR Rider la The Color Run – un nou brand story experiențial hitech marca Perceptum

Pe 21 aprilie 2018, antrenorii celei mai mari rețele de fitness din România  au dat tonul distracției la The Color Run , cea mai fericită cursă din lume. Prezența World Class la eveniment a fost o poveste dinamică despre stilul de viață #BeHealthy, concepută și implementată de Perceptum, partener de comunicare și marketing al World Class România.

Pentru activarea participanților și generarea de awareness pentru misiunea și serviciile oferite de World Class România, Perceptum a ales ca element central un instrument de marketing hitech de ultimă generațier, VR Rider, o combinație originală între fitness, planking, gaming și realitate virtuală.  

“Am gândit totul din perspectiva participanților și am ajuns la un mix de sport și entertainment pe care l-am dorit unic și memorabil. VR Rider reușește să fie un tool ultra eficient de marketing experiențial și ne bucurăm că un număr record de participanți la eveniment au acceptat acest challenge”, a spus Luana Mureșan (Senior Copywriter Perceptum).

 

Întreaga zonă World Class a fost gândită ca o completare a conceptului de eveniment The Color Run , centrat în jurul ideii de super eroi. Astfel, participanții la cursă și-au putut activa super puterile alături de antrenorii World Class și au acceptat provocarea VR Rider îmbrăcați în pelerine de super eroi. În plus, s-au putut fotografia la panoul foto cu super eroi și props-uri personalizate. Toate aceste tactici de engagement, alături de distribuirea de invitații de o zi la cluburile World Class au avut ca rezultat colectarea de leaduri și generarea de interes pentru conceptelele de antrenament oferite.

 

“Ne-am dorit să oferim participanților la The Color Run  o experiență pe măsura dinamismului și entuziasmului lor. Perceptum a venit cu soluția originală care a adus garanția unui engagement ridicat și care s-a integrat perfect în conceptul general al evenimentului. World Class este deja partener tradițional The Color Run,  pentru că și-a făcut o misiune din a sprijini inițiativele dedicate stilului de viață activ și sănătos. Astfel s-a născut #BeHealthy Movement For More Movement powered by World Class. O mișcare care va duce mesajul #BeHealthy mai departe, în toată țara, prin #BeHealthy Festival powered by World Class, cel mai amplu festival dedicat sănătății și fitness-ului din țară”, a declarat Lavinia Dinculescu (Marketing Manager World Class).

 

Echipa de proiect

World Class România: Lavinia Dinculescu - Marketing Manager, Sabina Trandafir – Marketing Executive.

Perceptum: Raluca Ghilea – Head of Strategy, Corina Mușat & Mihaela Lungu – Project Management, Luana Muresan – Senior Copywriter, Viorel Gheorgiu – Art Director.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related