[Cum promovezi binele] Eliberați-o pe Miorița

[Cum promovezi binele] Eliberați-o pe Miorița
Fotografii: Andrei Becheru

Eliberați-o de fatalism, îndeamnă Iulian Angheluță. Și asta înseamnă că ne implicăm în societate, rezolvăm o problemă, propunem soluții. După mai mulți ani de implicare în acțiuni sociale, Iulian a înființat Free Miorița în primăvara lui 2012. În 2014, a pedalat aproape șase luni prin România, făcând un tur al țării pe bicicletă. A mers 8.000 km și  a luat contact cu viața dură a oamenilor care trăiesc fără lumină.

Miorița este un basm frumos, totuși doar un basm. Și așa vrem să rămână. Un basm. FREE MIORIȚA înseamnă ce vrei tu să însemne. Sau ce vrei tu să simți. Ar putea fi „Miorița liberă”, „Elibereaz-o pe Mioriţa” sau „Eliberează-te de Mioriţa”. Dar înseamnă mai ales ce faci.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related