O reclamă foarte serioasă despre România

O reclamă foarte serioasă despre România

Lucrurile devin serioase și în reclame. Ziceam noi în repetate rânduri că nu ne mai putem ascunde nici măcar aici de politică și poate că nici nu ar trebui. Savana și Papaya sugerau recent niște corectitudine gramaticală, în cea mai recentă campanie a lor, iar acum Transavia vorbește despre o Românie alternativă. Și nu neapărat România aceea a satului din care apar miraculos cele mai sănătoase produse pe raft, făcute după rețetele bunicilor, ci o Românie în care se discută despre principii, integritate și legea banului.  

Reclama e făcută tot de Papaya, care o prezintă pe Facebook așa:

Pentru ca răul să triumfe, e suficient ca oamenii buni să nu facă nimic. Sau brandurile. #papaya #transavia

Spotul are 1.800 de shares până acum și e dezbătut intens. De exemplu, de ce vorbesc brandurile despre principii?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related