O reclamă foarte serioasă despre România

O reclamă foarte serioasă despre România

Lucrurile devin serioase si in reclame. Ziceam noi in repetate randuri ca nu ne mai putem ascunde nici macar aici de politica si poate ca nici nu ar trebui. Savana si Papaya sugerau recent niste corectitudine gramaticala, in cea mai recenta campanie a lor, iar acum Transavia vorbeste despre o Romanie alternativa. Si nu neaparat Romania aceea a satului din care apar miraculos cele mai sanatoase produse pe raft, facute dupa retetele bunicilor, ci o Romanie in care se discuta despre principii, integritate si legea banului.  

 

Reclama e facuta tot de Papaya, care o prezinta pe Facebook asa:

Pentru ca raul sa triumfe, e suficient ca oamenii buni sa nu faca nimic. Sau brandurile. #papaya #transavia

Spotul are 1.800 de shares pana acum si e dezbatut intens. De exemplu, de ce vorbesc brandurile despre principii?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related