[Noii publicitari] Raisa Stirbu (Frank Group): Advertisingul e ca modellingul. De la 35 de ani in sus, deja te gandesti sa te retragi

[Noii publicitari] Raisa Stirbu (Frank Group): Advertisingul e ca modellingul. De la 35 de ani in sus, deja te gandesti sa te retragi

Unora le place pitchul. Atat de mult, incat la intrebarea "Care-i cel mai frumos lucru in agentie?", raspunsul chiar asta este: pitchul. Raisa Stirbu (Art Director, Frank Group):

Cel mai si cel mai mult imi place cand agentia e in pitch dupa pitch. Esti tot timpul conectat la proiecte si intr-o stare de agitatie productiva.

Dar in afara de pitchuri si alergatura, sunt si alte lucruri pe care un junior publicitar le pretuieste la un job. De exemplu, clientii misto. Sau programul flexibil. Iar unii se pare ca pun pret inclusiv pe... bani. Incredibil! Cat despre viitorul advertisingului, acesta e pe maini bune. In sensul ca astia mici nu se dau dati deoparte de roboti. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related