[Noii publicitari] Robert Endres (Hueman): Inamicul comun al publicitarilor este overtime-ul. E un rău necesar, mai ales dacă vrei să termini proiectul la timp

[Noii publicitari] Robert Endres (Hueman): Inamicul comun al publicitarilor este overtime-ul. E un rău necesar, mai ales dacă vrei să termini proiectul la timp

Școala e bună, dar sunt lucruri pe care nu ai nicio șansă să le înveți acolo. Robert Endres (Social Media Content Manager la Hueman) este la primul job și ne povestește, printre alete, despre aceste lucruri. Tips and tricks și altele. 

Reacțiile interesante ale clienților sau reticențele pe care le au la propunerile tale, despre care nu te învață nimeni la școală. 

Adevărul este că trebuie să o trăiești pe pielea ta, spune Robert, ”ca să poți înțelege pe deplin “jalea” care ți se așterne în suflet în momentele alea”. Vorbim și despre interviurile la care noii publictari participă pentru a-și clădi carierele. Iar aici, este important să existe un ”fit” evident cu jobul. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Hueman Advertising

Noi suntem Hueman Advertising, agenția independentă din vestul țării care conecteză lumea digitală cu cea reală, acoperind astfel întreg spectrul de servicii destinate mediului online și offline. Specializați... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related