Audiente record pentru emisiunile de tip fictiune

Audiente record pentru emisiunile de tip fictiune

Peter Grab este General Manager Constantin Entertainment România, o companie din zona independentă a producției de televiziune, cu sediul în Germania și subsidiare în mai mult de 15 țări. Constantin Entertainment s-a remarcat prin colaborările pe care le-a avut cu toate televiziunile din Germania, fiind recunoscută ca partener de încredere pentru dezvoltarea emisiunilor de divertisment și formatelor de televiziune de succes. Pe piața din România ei sunt responsabili pentru show-uri precum “România, jos pălăria!”, “ Ce spun românii”, “Clipa de fericire”, “Lecții de viață” și “Vine Cheful!”, iar planurile lor nu se opresc aici.

Constantin Entertainment este o casă de producție specializată în producerea emisiunilor difuzate în timpul zilei și în prime-time, formate TV de succes, cu cifre mari de audiență. Într-o perioadă dinamică în care perspectiva asupra divertismentului de televiziune este într-o continuă schimbare, Peter Grab vorbește despre proiectele pe care le are și modul de lucru al echipei Constantin Entertainment. Cu fiecare emisiune nouă Constantin Entertainment aduce împreună o echipă locală de specialiști, condusă de un expert extern, atașat al companiei-mamă din Munich.

Așa începe, pe scurt, povestea oricărei emisiuni noi, oferind drept exemplu “Lecții de viață”. “Este o producție scripted reality, care și-a construit succesul pe un amestec de scenarii interesante, inspirate din povești reale, cu încărcătură emoțională și o distribuție care cuprinde și mulți actori autohtoni bine cunoscuți. În acest fel, produsul final arată foarte bine, însă valoarea emisiunii stă de cele mai multe ori în echipa din spatele ei, care ia pulsul pieței și stie când un scenariu nu este pe placul publicului. Echipa este cea care găsește soluții, inovează, se adaptează sau reinventează. Spre exemplu, pentru formatul din Germania distribuția este formată din oameni obișnuiți, pe când în România am ales să colaborăm, în ceea ce privește rolurile principale, cu actori profesioniști și credem că acest lucru a condus la creșterea credibilității produsului și audienței”, spune Peter Grab, GM al Constantin Entertainment.

În vederea selectării personajelor secundare se aplică o procedura standard, prin care echipa de casting propune producătorului și regizorului cele mai bune persoane pentru fiecare tipologie de personaje.

“Lecții de viață” este o producție de tip ficțiune, bazată pe situații și întâmplări reale, din viața cotidiană. Producția este  difuzată de Pro TV, de luni până vineri, de la ora 14:00. Emisiunea rulează din aprilie 2014, având 350 de episoade filmate, însă totalitatea difuzărilor și reluărilor depășește 800 de episoade, deși au existat și perioade când producția nu s-a regăsit în grila TV.

Formatele TV scripted-reality sunt foarte apreciate la momentul actual, iar compania Constantin Entertainment este prezentă pe piața TV din Cehia cu trei astfel de emisiuni. În România, de asemenea, există mai multe astfel de producții, însă există perspective de creștere pentru formate scripted reality, prin introducerea în grilele televiziunilor a unor emisiuni care se concentrează pe spețele din sălile de judecată (court shows) sau pe situațiile care pot apărea în secțiile spitalelor de urgență (reality medical shows). Ceea ce diferențiază “Lecții de viață” de celelalte formate de acest gen este calitatea producției, cu tot ceea ce implică ea, de aici și rating-ul de 19,9% în rândul publicului țintă, care l-a făcut lider de audiență pe intervalul orar 14:00-15:00.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related