Creativii din SUA susțin mișcarea împotriva armelor

Creativii din SUA susțin mișcarea împotriva armelor

De data asta e diferit, au spus mulți după primele proteste ale liceenilor, în urma atacului de la o școală din Florida, unde au murit 17 oameni. Și chiar așa a fost. Protestele au luat amploare la nivel național și adolescenții nu i-au lăsat pe ceilalți să uite sau să facă din tragedie din Florida ce au făcut din celelalte: orori care nu au schimbat nimic.

Comunitatea creativă s-a alăturat mișcării anti-arme. Săptămâna trecută am scris despre vestele anti-glonț pentru copii sau despre boicotul brandurilor care au legătură cu NRA.

Organizația Sandy Hook Promise și BBDO New York au realizat recent un film tulburător, care duce la saysomething:

BBH L.A. a creat prima carte de colorat pe Instagram, "Color For Our Lives", care constă în mai multe postere cu titluri sugestive, cum ar fi "Don't Shoot Us", "ABC Not NRA" sau "Guns Kill. Oamenii le pot downloada și personaliza:

Alți artiști din comunitatea creativă au susținut protestul, realizând cu o serie de imagini puternice. The Brief este o inițiativă care cere industriei de publicitate să vină cu idei prin care să atragă atenția oamenilor asupra armelor. Comunitatea a răspuns cu peste 100 de postere, în pregătirea March for Our Lives:

In plus, Emma Gonzalez, eleva in ultimul an la liceul Marjory Stoneman Douglas, a fost responosabila pentru "cea mai zgomotoasa tacere din istoria protestelor americane". Sase minute si jumatate de lacrimi si regrete.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related