Și-a transformat casa în cel mai apreciat restaurant londonez și a dus un fake brand la Paris Fashion Week

Și-a transformat casa în cel mai apreciat restaurant londonez și a dus un fake brand la Paris Fashion Week

Oobah Butler va vorbi la Conferința IAA ”Creativity 4 Better” pe 2 octombrie.

Oobah Butler este un scriitor și „cascador” online, genul de om care se bucură realmente să provoace status quo-ul. Un „naughty boy”, cum l-a numit în direct Susanna Reid, prezentatoarea emisiunii Good Morning Britain.

Îi place să exploreze lucrurile în moduri obscure, spre exemplu să vadă cum e viața într-o zi dacă își lasă followerii de pe Instagram să voteze pentru fiecare decizie luată. Rezultatul? A ajuns la 250 mile depărtare de casă și s-a distrat.

 

Șopronul său, cel mai apreciat restaurant londonez de pe TripAdvisor

Oobah lucrase deja pentru câteva restaurante și baruri din Londra iar jobul său fusese să le crească rangul în TripAdvisor. Știa foarte bine cum funcționează platforma și s-a gândit să le joace tuturor o farsă, ca să le arate cât de demne de încredere sunt evaluările de pe site.

A creat o pagină a unui restaurant inexistent, propria sa casă, și a făcut ce știa mai bine: l-a promovat până când a ajuns #1 și bloggeri, celebrități și gurmanzi se chinuiau să-și rezerve o masă. Timp de 8 luni notorietatea locului a tot crescut, oamenii au devenit din ce în ce mai dornici să ajungă în acest loc, agențiile de PR pitchuiau care să îl reprezinte, stațiile TV voiau să realizeze show-uri la el... așa că Oobah n-a mai avut scăpare și a deschis ușa. Doar pentru o seară.

Iată povestea Șopronului din Dulwich:

 

Maestru al infiltrărilor, Oobah a decis să încerce ceva poate și mai îndrăzneț și anume să ducă un brand fake la Săptămâna Modei de la Paris.

 

Georgio Peviani, un fake brand infiltrat la Paris Fashion Week

Georgio Peviani era un fake brand recurent pe care Oobah îl întâlnise pe tarabe din diferite orașe. Făcea tot ceea ce face un brand... în afară de a exista. Așa că tânărul s-a hotărât să îi dea trup și voce lui Peviani și să-l ducă în El Dorado-ul modei: Paris Fashion Week.

Georgio Peviani – modele de pe site

Zis și făcut: a cumpărat domeniul georgiopeviani.com, și-a făcut cărți de vizită și a pornit la Paris. A abordat un look care să-l facă să aparțină peisajului și a început să intre în vorbă cu oamenii pe care îi întâlnea, de la modele, la influenceri, la directori de creație.

Oobah și o directoare de creație din lumea modei

Astfel, a ajuns de la o prezentare de modă la alta, de la o petrecere la alta și Georgio Peviani a început să devină unul dintre brandurile legit. Chiar abordează modele și le spune că trebuie să îi vadă în jeanșii săi, iar aceștia sunt încântați! Reușește inclusiv să se infiltreze la o prezentare Vivienne Westwood! Se împrietenește cu echipa și primește invitația la următorul show, cel al Alexei Chung, unde se integrează perfect și intră în vorbă cu Alexa, pe care o filmează spunând „Georgio Peviani”. Devine vedetă, începe să se identifice din ce în ce mai mult cu Peviani și cu noua celebritate.

După multe alte aventuri în lumea modei pariziene, se întoarce acasă la Londra cu o ultimă misiune: să îl cunoască și pe inventatorul inițial al lui Georgio Peviani. Și reușește: este Adam, un bărbat care a plecat din Zambia și s-a instalat în UK, și care a inventat brandul acum mai bine de 30 de ani. Îi place că sună ca Armani și că oricine și-l permite, iar lui și familiei lui le-a adus venitul de care aveau nevoie pentru a se descurca în Regatul Unit.

Oobah și Adam, inventatorul lui Georgio Peviani

Oobah Butler scrie ca freelancer pentru The Guardian, Noisey, Vice, ShortList Magazine și a acumulat peste 40 de milioane de vizualizări pe Youtube, cu povești neconvenționale și amuzante cum ar fi Cum intri gratis la Cinema? E mai ușor să vinzi religie decât muzică? sau Cum să obții un prânz gratis pentru tine și încă 4 prieteni? .

E un tip curajos care reușește clar ce își propune... așa că vă propunem să nu îl ratați, mai ales că mai sunt puține bilete disponibile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related