3 reguli de aur în comunicare internă explicate de expertul Kelly Freeman

3 reguli de aur în comunicare internă explicate de expertul Kelly Freeman

Comunicarea internă este pilonul de bază în construirea unei culturi organizaționale pentru companiile care își doresc să maximizeze profitul și să optimizeze munca angajaților. Este un instrument folosit pentru motivarea acestora, al cărui rol s-a schimbat într-o mare măsură în ultimul timp. Toate aceste schimbări pot duce la crize de comunicare internă și probleme în retenția forței de muncă. Soluția oferită de Kelly Freeman este de a adapta strategia de comunicare internă astfel încât toți angajații să vadă imaginea de ansamblu a companie și să-și conștientizeze rolul fiecăruia dintre ei. Expertul în comunicare susține la București, pe 9 noiembrie, cursul Internal Communications în care va explica toți pașii pentru dezvoltarea brandului și a personalității companiilor.

În cadrul trainingului Kelly va aborda subiecte precum: importanța strategică a comunicării interne, cele mai bune practici, evaluarea strategiei, canale și instrumente, crearea campaniilor și managementul schimbării.

Când mi-am început cariera oamenii făceau același lucru timp de 15 ani. Am căutat soluții și noi metode de rezolvare a problemelor. Este important ca oamenii să se schimbe, să învețe și să se adapteze lunii moderne și nevoilor venite odată cu aceste schimbări”, spune expertul în comunicare.

Înainte de a crea și stabili strategia, fiecare responsabil de comunicare internă trebuie să aibă în vedere: situația internă, experiența personalizată (differentiated brand experience) și implicarea angajaților.

  1. Situația internă. Este vorba despre implicare, nu despre marketing-ul intern. Implicarea angajaților presupunea sprijinirea acestora pentru a trăi la propriul brandul pe care îl reprezintă.

Un brand este o promisiune. Încrederea se câștigă într-o viață și îți trebuie un singur moment pentru a o pierde. Acest lucru nu se aplică când angajații devin și se identifică cu brandul tău”, afirmă Kelly.

  1. Experiența personalizată. Totul se rezumă la a oferi o experiență personalizată pentru fiecare, nu doar o experiență bună pentru toți.

Ajută angajații să vadă ce înseamnă brandul și care este rolul lor în companie. Aici managerii sunt cheia. Cu cât ei înțeleg mai bine ce este brandul și cum trăiești cu el, cu atât mai mult angajații îl vor interioriza. Rezultatele vor fi vizibile pentru consumator”, adaugă expertul în comunicare.

  1. Implicarea angajaților. Implicarea este un principiu esențial în crearea unui brand de care consumatorii sa fie mulțumiți. Acest principiu trebuie să fie respectat de toți angajații, chiar și de cei care nu intră în contact direct cu consumatorul.

Brandul fiecărei companii nu este un cod de conduită, nici o cale de a face lucruri. Este de fapt un fel de a fi”, spune Kelly.

Training-urile se adresează profesioniștilor în domeniul comunicării care vor să își îmbunătățească cunoștințele despre realizarea și implementarea unei strategii eficiente, dar și celor care vor să înțeleagă care este rolul acesteia în creșterea organizației.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related