S-a lansat CompetițIAA 8, o șansă unică pentru pasionaţii de marketing şi comunicare de a avea experiența unui pitch real pentru branduri renumite din România

S-a lansat CompetițIAA 8, o șansă unică pentru pasionaţii de marketing şi comunicare de a avea experiența unui pitch real pentru branduri renumite din România

IAA Young Professionals dă startul înscrierilor la cea de-a VIII-a ediție CompetițIAA. În cadrul proiectului, studenții pasionați de marketing și comunicare au șansa să participe la o simulare de pitch pentru branduri renumite din România și să câștige premii valoroase, iar dacă se fac remarcați de companiile partenere au șansa să li se ofere un internship sau chiar un job.

 

“În CompetițIAA studenții au șansa de a lucra asemenea unei agenții pentru un client real, de a învăța care sunt pașii de urmat pentru câștigarea unui pitch și chiar de a-și vedea ideile implementate. În acest proces de învățare, noi le oferim cadrul pentru a se dezvolta, le facilităm accesul la mentori seniori din industrie și organizăm workshop-uri dedicate lor, astfel încât să obțină cât mai multe informații utile și insight-uri. Ne bucurăm că acesta este al treilea an în care organizăm CompetițIAA alături de colegii din Cluj-Napoca. Mult succes echipelor care se înscriu!”, a declarat Iulia Niculae-Cuciurean, Președintele IAA Young Professionals România.

 

Evenimentul se desfășoară concomitent în orașele București și Cluj-Napoca și se adresează tuturor tinerilor care își doresc să vină cu soluții creative în întâmpinarea unei nevoi reale a companiilor. Pe durata desfășurării competiției, tinerii vor avea de oferit solutii creative pentru briefurile oferite de: BRD, Azuga Nepasteurizata, Sykes, Yardi, Eventador, Steelcase şi Bombardier.

În cadrul proiectului CompetițIAA, studenții vor participa la ateliere creative și sesiuni de mentorat cu specialiști în domeniu și vor primi sprijin și îndrumare pe tot parcursul programului.

Anul acesta, sub conceptul „The Festival of Ad Rookies!”, juniorii în advertising sunt așteptați să-și aleagă echipa și să participe la primul festival dedicat lor. În competiţie se poate înscrie orice echipă de 3-5 studenţi pasionaţi de marketing şi comunicare. Baby red panda, baby meerkat, baby racoon, baby squirrel şi baby panda vor fi mascote.

Studenții se pot înscrie în CompetițIAA pe competitiaa.ro până pe 21 octombrie 2018. Cei care vor trece de etapa de preselecție, vor forma echipe de lucru de câte 3-5 persoane. Fiecărei echipe i se va aloca câte un mentor din partea IAA Young Professionals care se va asigura că tinerii au toate informațiile și materialele necesare. Odată formate echipele, vor fi alocate briefurile și vor avea loc sesiunle de debriefing. Participanții vor avea timp să rezolve briefurile timp de două săptămâni de la primirea acestora. Pe durata rezolvării briefurilor și pregătirii prezentărilor IAA Young Professionals le pune la dispoziție studenților o serie de traininguri, cu specialiști din industrie, menite să îi pregătească pentru susținerea prezentărilor finale.

După susținerea ideilor creative și jurizarea propunerilor de către partenerii proiectului, evenimentul se finalizează cu gala de premiere, iar cele mai bune echipe vor câștiga premii în valoare de 3. 500 de euro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related