GT - agenție de producție creativă aduce în România o nouă soluție inovatoare pentru comunicarea de brand

GT - agenție de producție creativă aduce în România o nouă soluție inovatoare pentru comunicarea de brand

În parteneriat cu Yupcharge, lider mondial în fabricarea de stații de încărcare pentru dispozitive mobile, GT - agenție de producție creativă vine în sprijinul profesioniștilor de Marketing și Comunicare din România cu o soluție de impact pentru comunicarea de brand și generarea de engagement. În plus, scapi și de problema bateriilor descărcate pentru telefon, laptop sau alte dispozitive mobile.

Expertiza internațională adaptată pieței din România

Înființată în 2007, în Barcelona, Yupcharge s-a extins rapid în SUA și America de Sud oferind posibilitatea consumatorilor să își încarce dispozitivele mobile oriunde în afara casei. Compania oferă diferite tipuri de stații de încărcare pornind de la produse care pot fi folosite de grupuri mari de oameni până la stații care funcționează cu energie regenerabilă. Yupcharge este prezentă deja în 23 de țări și investește constant în inovare și dezvoltare pentru a oferi cele mai bune soluții de încărcare. În plus toate stațiile de încărcare pentru dispozitive mobile pot fi folosite ca instrumente de marketing pentru că includ spații special dedicate publicității.

Cel mai nou produs al companiei este Yup Bike, o bicicletă care te ajută să îți încarci telefonul mobil în timp ce pedalezi. Produsul poate fi personalizat în funcție de contextul în care este folosit, oferind o varietate de spații gândite special pentru mesaje de brand. În plus este o soluție excelentă care poate da dinamică oricărui context de comunicare al cărui obiectiv principal este diferențierea prin soluții inedite de promovare care să genereze awareness și engagement.

 

Scapă de low battery anxiety și transmite mesaje de impact

Descărcarea bateriei telefonului mobil este deja o problemă serioasă. S-a demonstrat științific că orice baterie se deteriorează în timp pe măsură ce este încărcată și reîncărcată ajungând să poată menține autonomia dispozitivului mobil pentru o perioadă din ce în ce mai scurtă. Plecând de la acest aspect crearea unui context în care oamenii să își poată încărca telefoanele mobile poate genera multe beneficii cu privire la impactul mesajului pe care un brand își propune să îl transmită. Stațiile mobile de încărcare pot fi branduite în cele mai creative moduri oferind posibilitatea comunicării într-un mod inovator și plăcut. Soluția poate fi utilizată pentru o gamă largă de evenimente și activări de brand, indiferent de industrie, dar poate fi amplasată și în spații publice ca beneficiu oferit persoanelor care le tranzitează.

"Stațiile de încărcare pentru dispozitive mobile sunt soluții de marketing excelente. Gândește-te cât de mult înseamnă pentru un Digital Native sau chiar pentru un Millenial să își poată încarca telefonul mobil la evenimentul lui preferat… sau ce înseamnă, ca om de business, să rămâi conectat. Astazi, low battery anxiety devine un fenomen care poate altera serios mesajul pe care îți propui să îl transmiți în cadrul unui eveniment sau al unei activări. Publicul vine singur către brand pentru a-și satisface o nevoie importantă moment în care intră în contact cu mesajul într-un mod plăcut și relaxat ceea ce va asigura o retenție mai mare decât în contextul clasic în care brandul mergea spre consumator" - Dragoș Bălan (General Manager, GT - agenție de producție creativă).

 

Adaptat pentru orice context de comunicare

Fie că vorbim de evenimente mari de tipul festivalurilor, evenimente B2B sau de activări de brand care presupun un trafic de numai câteva sute de persoane, stațiile de încărcare mobile se pot constitui într-o soluție de comunicare foarte eficientă. În timp ce așteaptă să se încarce telefonul mobil consumatorii au deja o primă interacțiune cu brandul care pune la dispoziție această soluție.

 

Stațiile Yupcharge exced evenimentele mari, integrându-se perfect în orice afacere cu trafic intens sau timp de așteptare, în spații HoReCa, shopping mall-uri sau în spații publice. Practic se pot adapta în diferite contexte de comunicare având capacitatea să răspundă celor mai creative cerințe de branding.

 

"Suntem bucuroși să pătrundem în mediul de business din România și să asigurăm energia necesară dezvoltării afacerilor sau experiențelor prelungite în cadrul evenimentelor. Pentru dezvoltarea și fabricarea echipamentelor de încărcare îndeplinim toate normele în vigoare. Stațiile de încărcare utilizează o tehnologie care detectează tipul de dispozitiv conectat și cât de încărcată este bateria pentru a genera energia optimă astfel încât dispozitivul respectiv să se încarce în cel mai scurt timp posibil. De asemenea sistemele de încărcare garantează protecția datelor din interiorul dispozitivelor mobile" - Branco Calleja Garcia (Fondator și CEO, Yupcharge).

Stațiile mobile de încărcare vor fi disponibile în România începând cu luna noiembrie a acestui an și vor putea fi testate în cadrul unei sesiuni de prezentare personalizate. Pentru a profita din plin de această experiență îți poți rezerva spațiul deja trimițând un e-mail.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related