Cat vor sa mai simplifice lucrurile brandurile de detergenti, astfel incat sa puna si barbatii la spalat?

Cat vor sa mai simplifice lucrurile brandurile de detergenti, astfel incat sa puna si barbatii la spalat?

Chestiile alea mici si moi, cu detergent lichid in ele, nu se numesc pastile, nici pernute, nici capsule. Se numesc PODuri. Zilnic aflati lucruri noi de pe IQads, asa ca ar trebui sa va faceti abonament. Bine, altii o stiau mai demult si chiar i-au dat intrebuintari dubioase spre nebunesti. Dar na, noi mai avem si altele pe cap, nu putem fi mereu la curent cu totul.

In general, barbatii ezita cand e vorba de pus haine la spalat. Combinatiile de culori, teama de stricaciuni, dozele de detergent si balsam - toate astea ii dau barbatului o ciudata stare de incordare. Uneori insa, iata-l cum se aventureaza! Viteaz, pus pe șotii, avand secretele masinii de spalat la degetul mic. 

Iata-l, deci, pe Liviu Teodorescu (cantautor nascut dupa 1990) jongland cu Ariel 3in1, sub tagline-ul si hashtagul #POTpentrucaPOD. Fara POD, n-ar fi putut, e limpede. Acum ne-au picat si noua ochii pe spotul asta, iar versurile si muzica au fost suficient de catchy incat sa-l prezentam favorabil. 

Clipurile astea cu versuri si sound (sic) au inceput sa prinda bine si la noi, iata. Bebelusul OLX si Zinedine Zidar sunt doar cateva dintre cele de succes.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related