Moșul are o criză existențială

Moșul are o criză existențială

Prin câte trebuie să treacă Moș Crăciun. Și nu ne referim aici la cititul a miliarde de scrisori, pregătitul cadourilor, îngrijtul renilor, transportatul cadourilor, intratul pe horn, geam și altele. Sau la dilemele titlurilor din media din această perioadă: Ar trebui să fie gras Moș Crăciun? Cine l-a inventat pe Moș Crăciun? Copiii trebuie să știe adevărul despre Moș Crăciun. Nu. Ne referim la câte mai are de făcut în reclame, în funcție de capriciile creativilor. Nu e de mirare că l-a ajuns din urmă criza existențială. 

Anul trecut, ne-a plăcut mult reclama cu parcarea de la Audi. Anul acesta, tot așa, compania și cei de la M/H VCCP s-au retras puțin în afara calupului și l-au pus pe Moș Crăciun față în față cu dilemele vieții. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Bogdan
acum 5 ani
Ah C.mon.....



Branded


Related