[Concluziile lui 2018] Maria Besnea: Am resimțit mult polarizarea generală din spațiul public și în conversațiile care însoțesc brandurile

[Concluziile lui 2018] Maria Besnea: Am resimțit mult polarizarea generală din spațiul public și în conversațiile care însoțesc brandurile

În 2018, discursul public a fost impregnat politic. Și într-un climat de breaking news continuu este foarte greu să fii relevant cu subiecte care nu ard, spune Maria Besnea, Corporate Communications Director, Dăescu Borțun Olteanu. Apoi, comunicarea apolitică specifică zonei economice a fost forțată să se nuanțeze pe alocuri într-o anumită direcție. 

În absența unui discurs articulat, argumentat și coerent de ambele părți suntem cu toții prizonierii propriilor noastre bule și a ideilor pe care le rulăm la infinit în spațiul personal și public doar pentru a avea dreptate. Se vede cine urlă mai tare, nu neapărat cine argumentează mai bine. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related