[Concluziile lui 2018] Radu Pilat: Traim intr-o hyper aglomerare de bule; pentru fiecare, 2018 a avut o alta atmosfera

[Concluziile lui 2018] Radu Pilat: Traim intr-o hyper aglomerare de bule; pentru fiecare, 2018 a avut o alta atmosfera

Mult shift catre digital. Mult social. Mult influencer management. Mult content. Cam asa a fost 2018 in publicitate, pentru Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries. Dar, spune el, traim intr-o hyper aglomerare de bule, asa ca pentru fiecare 2018 a avut o alta atmosfera. De exemplu, pentru cei care inca mai spera in tool-urile clasice, a fost mai putin. Indiferent de bula, un lucru e evident: social media a devenit hyper mainstream.

Despre bule, trenduri, purpose, politica si centenar si cum s-au manifestat ele in 2018, in bilantul de mai jos. 

 

Pentru Heist, 2018 a fost un an de constructie si reconstructie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related