[fresh x design] Cu Ludique, al sau brand de lenjerie, Ruxandra Gheorghe cauta inovatia si exclusivismul

[fresh x design] Cu Ludique, al sau brand de lenjerie, Ruxandra Gheorghe cauta inovatia si exclusivismul

Interesant de stiut ce facea Ruxandra Gheorghe, fondator Ludique, in urma cu 12 ani.  

Negociam o campanie online, in sediul IQads din Iancului, pentru banca de imagini la care lucram pe atunci.

Ludique este un brand exclusivist de lenjerie pentru femei, iar IQads s-a mutat, intre timp, la Victoriei; deci ambele parti au ajuns bine, peste timp. Despre piata de lenjerie intima din Romania, Ruxandra spune ca este destul de mica, iar oamenii specializati, putini. Astfel, a fost nevoita, de-a lungul timpului, sa colaboreze  cu destui ingineri proiectanti din Anglia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Related