[fresh x design] Vlad Iorgulescu (Oupio) crede in designul care imbatraneste frumos

[fresh x design] Vlad Iorgulescu (Oupio) crede in designul care imbatraneste frumos

Designul care imbatraneste frumos nu este influentat de trenduri, ci de necesitate. Produsele lui sunt reduse la esenta si nu au forme de dragul formei. Surplusul decorativ este inlocuit de modestie. Acestea sunt principiile pe care Vlad Iorgulescu, Product Designer, le-a pus la baza celor doua business-uri ale sale, Creative Pill, un studio de consultanta in design si inginerie si Oupio, un startup de iluminare inteligenta.

Caut ca toate produsele pe care le proiectez sa fie in primul rand oneste fata de ceea ce sunt si sa nu se vrea a fi mai mult decat sunt destinate sa fie. Cred ca modestia si onestitatea in design este cel mai bine ilustrata in design-ul nordic. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Related