Decât o Dubă și multe rute noi de promovare

Decât o Dubă și multe rute noi de promovare

Mașinile vechi au ceva care te fac să te apropii.
E istoria drumurilor parcurse, e o senzație stranie, declanșată inconștient: aceea a posibilității călătoriei.
Dubele retro mai au ceva în plus față de toate acestea: pot fi transformate în orice. 

"Proiectul Decât o Dubă a fost dezvoltat ca un side project pentru agenția Grin.
Am vrut să ieșim din birou și să cunoaștem brand-urile (create de noi și nu numai) acolo unde ele se activează. Asta a însemnat să găsim o platformă creativă, dar și un mod ingenios și modern de comunicare cu brand-urile. Citroen-urile HY (marca și modelul de dubă cu care lucrăm) a însemnat de mult o pasiune pe care am pus-o în practică începând cu duba portocalie." spune Alexandru Vițalariu, Managing Parter Decât o Dubă.

Echipa Decât o Dubă le-a transformat într-o platformă mobilă retro pe care o poți adapta oricum, în funcție de eveniment, proiect sau situație.

 

Un nou tip de promovare, pe roți, cu care să ajungi chiar în locurile în care se distrează consumatorii

Chiar așa a și apărut Decât O Dubă, au vrut să iasă din birou și să cunoască brand-urile (create de ei și nu numai), acolo unde ele se activează.

În 2017, Alexandru Vițalariu a cumpărat un Citroen HY galben, pe care a vrut să îl renoveze.
După două luni, a plecat în Olanda unde a găsit oameni pasionați de restaurarea acestor bucăți de istorie pe roți.
Chiar cu două zile înainte, un anunț online cu un alt HY de vânzare portocaliu i-a atras atenția. 

Cu două dube și multe idei a prins contur ideea Decât o Dubă: o platformă de promovare pentru business-uri de toate dimensiunile.

"Având agenția, știam că nu poți livra un produs/proiect no-name către un client și aici a intervenit proiectul de branding al acestora - urmărind o denumire simplă, catchy, universal valabilă.
Așa a apărut Decât o Dubă - platforma de promovare cool pentru business-uri de toate dimensiunile."
Alexandru Vițalariu, Managing Parter Decât o Dubă.

Iar cele două mașini au pornit prin țară, participând la evenimente de promovare.

 

 

Și cum solicitările erau din ce în ce mai multe, au cumpărat și a treia dubă. O dubă albastră, cu origini franceze. 

”Am plecat cu tatăl meu, am văzut duba într-un mic orășel aproape de Lyon, am chemat platforma din România și am recepționat-o în final la Brașov”, povestește Alexandru Vițalariu.

Cele trei dube au călătorit intens anul trecut și au bifat toate evenimentele majore din țară: Festival du Bonheur (Constanța), Street Food Festival Timișoara, Street Food Festival Brașov, Neversea, Electric Castle, Summer Well.

 

Au ajuns și la altfel de evenimente, mai mici, în funcție de nevoile clienților. 
Investiția de până acum în proiect a ajuns la 50.000 de euro, iar profitul din 2018 la 10.000 de euro.


O dubă poate fi închiriată cu 250 de euro pe zi.

Printre beneficiile integrării dubelor în evenimentele indoor și outdoor sunt: vizibilitatea brandului și posibilitatea de personalizare cât mai creativ posibil pentru a servi la atragerea clienților, promovarea fresh și cool.

"Duba verde este ultima achiziție pentru anul 2018 și se află în proces de restaurare.  Ne dorim ca aceasta să fie pregătită pentru închiriere începând cu luna mai a acestui an" a adaugat Alexandru Vițalariu.

Cele patru mașini sunt pregătite pentru orice tip de eveniment, indoor sau outdoor, și se pot adapta în funcție de situație sau proiect.
Pot fi personalizate creativ, sunt vizibile și scot promovarea din ruta obișnuită. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related