Re-GENERATOR. Micro-festival de arte performative

Re-GENERATOR. Micro-festival de arte performative

OPEN CALL pentru IAȘI  @ Re-GENERATOR. Microfestival de arte performative
SESIUNE DE CREATIE 24 H
21 feb H 10 AM – 22 feb H 10 AM
Termen limită pentru înscrieri: 17 februarie

Ce sunt sesiunile de creație din cadrul Re-GENERATOR. Micro-festival de arte performative?
Un dialog creativ între artiști și minți deschise purtat între  coordonatori și participanți timp de 24 de ore consecutive, care se va finaliza cu un produs artistic ce va fi prezentat pe data de 23 februarie pentru ambele secțiuni.

Căutăm așadar, 21 de minți deschise, 15 pentru sesiunea de creație a secțiunii artelor spectacolului/ performance și 6 pentru sesiunea de creație din secțiunea arte vizuale/ street art.

 

1. SESIUNE DE CREATIE- ARTELE SPECTACOLULUI/PERFORMANCE

  • titlul sesiunii: <Re-boot: unlearning schemata>
  • coordonatori : LUDIC COLLECTIVE
  • ce presupune? tehnica re-boot - tehnică de conștientizare corporală și improvizație, ce pornește de la întrebarea: ''cum am putea să ne dezorientăm percepția, simțurile, schemele comportamentale, astfel încât să descoperim noi moduri de a relaționa cu propriul nostru corp, cu obiectele sau oamenii din jurul nostru?''
  • ce experimentăm? formatarea, ca prilej de reflectare asupra mecanismelor de bază ale corpului.
  • număr participanți : 15
  • rezultat : un scurt performance prezentat în 23 februarie ora 16:30

*sunt invitați să participe atât oameni din Iași care lucrează în domeniul artelor performative (performeri, dansatori, actori, etc.), cât și orice persoane interesate de mișcare.

 

2. SESIUNE DE CREAȚIE- STREET ART

  • titlul sesiunii: <Links>
  • coordonatori : Kaps Crew
  • ce presupune? realizarea unui desen mural de dimensiuni medii pe baza unei schite propuse de coordonatori
  • ce tehnici exploram?  tehnici mixte de desen ce cuprind folosirea pensulelor, trafaletilor și a materialelor precum varul lavabail în diferite nuanțe de culori și spray cu vopsea.
  • număr participanți : 6
  • rezultat : o lucrare street art cu dimensiunile de 2,5mH/10m L prezentată în 23 februarie ora 16:00

*sunt invitați să participe artiști ieseni din domeniu cât și cei care sunt interesați de street art în general

 

Artiștii coordonatori:

LUDIC COLLECTIVE

Ludic este un colectiv interdisciplinar de artiști specializați în artă vizuală, dans, muzică, arte performative, scenografie și psihologie. Momentan, membrii colectivului locuiesc în țări diferite (Marea Britanie, Germania, Olanda, România, Suedia, Coreea de Sud), și colaborează ori de la distanță, ori în diferite formule, depinzând de oportunitățile de rezidențe/festivaluri/open call-uri.

Ca și colectiv, Ludic nu dorește să se limiteze la un grup desemnat de artiști; în loc să existe un singur “regizor”, “coregraf”, sau “producător”, Ludic prezintă ideea ca fiecare participant să fie co-producător în procesul de creație; muzicieni pot dansa, scenografii pot coregrafia, dansatorii pot compune muzică. Pentru colectivul Ludic, este important ca toate proiectele să fie bazate pe un proces amănunțit de cercetare. În ultimii doi ani, colectivul a dat diferite forme acestei practici de cercetare, prin instalații vizuale, performance-uri imersive, ateliere de mișcare somatică, compoziții de sunet.

KAPS CREW

KAPS CREW înseamnă KAput si Pulsar Sinaps, doi grafferi ieșeni a căror formă comună de comunicare vizuală, graffiti-ul, i-a adus împreună. De-a lungul timpului, colaborările neoficiale dintre cei doi au fost atât de numeroase, că ideea de a-și uni stilurile proprii părea să fie următorul pas firesc, astfel luând naștere KAPS CREW. Pentru că au început să-și urmeze pasiunea încă dinainte de a-și începe studiile în domeniul artelor, aceștia au adunat aproximativ 10 ani de experiență de artă publică.

KAPS CREW și-a făcut simțită prezența atât la nivel național, prin participarea la evenimente din zona de street-art și graffiti, cât și la nivel local, în Iasi, Romania. Pe lângă dezvoltarea în acest mediu, Kaps Crew este o echipă de grafferi/ muraliști, cu un portofoliu vast de lucrări realizate pentru clienți din diverse medii private.

*Proiectul este finanțat în cadrul programului „În stare de bine” susținut de Kaufland România și implementat de către Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile.
*Conținutul acestui material nu reprezintă în mod necesar poziția oficială a programului „În stare de bine”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related