OMV Petrom și cele 10 milioane de euro

OMV Petrom și cele 10 milioane de euro

Săptămâna trecută, OMV Petrom a stârnit admirație, mânii și tot felul de sentimente când a rostit cu nonșalanță ”10 milioane de euro”. Mai exact, au anunțat că fac această contribuție la primul spital de oncologie pediatrică din România.  

 

Dialogul, adesea nu tocmai elegant, a mers în multiple direcții. Este oare treaba companiilor să dea banii ăștia? E cumva PR? Dar e donație sau tot taxe sunt, de fapt? Și are statul român dreptul să mustăcească?

Până să dăm  de urma răspunsurilor corecte la toate dubiile oamenilor, să remarcăm un lucru: #TrăiascăCapraVecinului continuă să lucreze. Asta chiar e bine.

 

 Apoi, desigur, publicitari și oameni cu drept de opinie completează și dezbat. Șerban Alexandrescu pune donația în ghilimele și îi arde de sondaje.

Claudiu Dobriță se situează, oarecum, la peluza opusă.

 

Feher preferă întrebările aplauzelor din oficiu.

 

Iar în timpul ăsta, TNR-ul face ce știe mai bine:

 

Până la urmă, singurul lucru asupra căruia putem cădea cu toții de acord este că spitalul ăla chiar are nevoie de bani. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related