Cum se vinde cultura. Marius Chivu: Există şi situaţii în care marketingul poate recupera o parte din dezastrul produs de şcoală

Cum se vinde cultura. Marius Chivu: Există şi situaţii în care marketingul poate recupera o parte din dezastrul produs de şcoală
Foto: Irina Gache

Un vizual animat la o carte este, la noi, cel mai de sus nivel de marketing editorial posibil, spune Marius Chivu, scriitor, cronicar & traducător. Un departament de marketing în această zonă numără doar 2-3 oameni buni la toate, funcţionând, deseori, fără buget.

E greu să ai şi să dezvolţi un marketing de carte pe o piaţă la limita inerţiei

Marius Chivu este invitat al conferinței Linked Culture 2019, alaturi de Erwin Kessler (directorul Muzeului de Artă Recentă (MARe) din București), Luiza Vasiliu (Jurnalist / coordonator Scena9), Cristi Radu (director executiv Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu), Guido Janssens și Laura Coroianu (Managing Partner – Emagic / Director Awake Festival). Evenimentul va avea loc între 21 și 22 martie la Timișoara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related