De la barierele de limba si cultura, la namingul noului model TATA Altroz. Autor: romancele de la Namzya

De la barierele de limba si cultura, la namingul noului model TATA Altroz. Autor: romancele de la Namzya

În urmă cu aproape un an, colegii mei făceau un interviu cu Marcela Sărmășan și Andra Guțui. Cele două fondaseră Namzya, o agenție de naming care-și propunea să lucreze cu branduri importante. Iar dacă atunci vorbeam despre o ”agenție-boboc”, astăzi parcă nu mai este cazul. Poate agenție-albatros.

Namzya este furnizor oficial de naming pentru Tata Motors, iar primul proiect dus la bun sfârșit aici de cele două antreprenoare este denumirea modelului Altroz. Numele, conform briefului, trebuia să exprime performanță, încredere, forță și un design futurist. Procesul de naming a durat aproximativ două luni și a dus la un rezultat ce trimite cu gândul la albatros - "agil, eficient și performant în rezistență".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related