Agenție-boboc, specializare în naming

Agenție-boboc, specializare în naming

Într-o agenție de branding, namingul nu primește întotdeauna un nivel de atenție adecvat din cauza unor liste de to-do considerabil de lungi, au observat Marcela Sărmășan și Andra Guțui, văzând totodată oportunitatea de a înființa prima agenție de naming de la noi (și una dintre puținele de la nivel global, spun ele). Aflate deja într-un soi de parteneriat mijlocit de câte-un proiect antreprenorial construit de pe băncile facultății (Marcela are Vismark, un butic de graphic design și Andra e implicată în CreativeCoding, proiect de web dev), au ajuns să lucreze pentru un brand de cafea care avea nevoie și de nume. Procesul de naming le-a plăcut mult, au zis că ar fi păcat să se oprească acolo, și au scos din cuptor Namzya (pronunție *namzia*), agenție care lucrează în principal cu clienți din afară (în proporție de 70%, spune Marcela). Cu multă documentare și nu fără support de la lingviști, Marcela și Andra au lucrat până acum în principal cu clienți direcți, dar și cu agenții de branding din Dubai și UK. Despre ce și cum se denumește mai bine, în continuare. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related