[Convinge Romania] 13 propuneri printre picaturi de agentie. Marc Bortun: "Mi-e greu sa inteleg cum pe atat de multi oameni nu ii loveste realitatea in moalele capului"

[Convinge Romania] 13 propuneri printre picaturi de agentie. Marc Bortun: "Mi-e greu sa inteleg cum pe atat de multi oameni nu ii loveste realitatea in moalele capului"

Printre inscrierile in competitia "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!" au inceput sa apara la un moment dat o serie de executii foarte sugestive, semnate Marc Bortun. Au fost 8 initial, cu fiecare zi mai aparea cate una, cate doua, si la final avem nu mai putin de 13.

Marc Bortun, Co-Owner & CD Rusu+Bortun, ne povesteste cum a ales "cariera solo" dupa ce o leapsa in agentie pe subiectul competitiei a fost deturnata de deadline-uri cotidiene. 

Si, pentru ca Marc a continuat solo, numaram azi peste 8.000 de share-uri la una dintre executiile gandite de el, ajunsa pe Reddit, de acolo la Vlad Petreanu si apoi la Lucian Mindruta. Asta la doar una dintre cele 13 executii, care ne prezinta nuantele realiste ale moartii cu specific romanesc. Dar cea cu potential de crestere in viziunea lui e alta, in care sute de stampile mici de vot ajung sa formeze cuvinte mari - Strada Scoala Spital; cum s-ar putea intampla si in viata reala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related