Articole care fac referire la Vlad Petreanu
[Voci online] Ana-Maria Caia: Oricât te-ar enerva prostia și toxicitatea, trebuie să deschizi urechile și să pricepi ce se întâmplă
Ce se întâmplă când așezi un scriitor, un conte sau chiar un membru al Casei Regale, alături de vedetele momentului? Noul sezon al podcastului Cronicari Digitali se lansează astăzi
[Voci online] Diana Popescu: Mediul virtual e un soi de bazar “cu de toate”. Din păcate, pe tarabe găsești multă marfă second hand
[Cauzele influencerilor] Cristina Bazavan: Binele se face constant, nu sporadic, implicarea in cauzele sociale e eficienta cand e continua
Provocarea Heineken® de sărbători, campania care ne învață să ne bucurăm indiferent de situațiile care apar
10 ani cu DoR. Cristian Lupșa: O țară și o sumă de comunități care se caută pe sine. Despre asta a fost și asta rămâne DoR pentru mine
[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri
[Convinge Romania] 13 propuneri printre picaturi de agentie. Marc Bortun: "Mi-e greu sa inteleg cum pe atat de multi oameni nu ii loveste realitatea in moalele capului"
Campania prezidențială din SUA, argument pro vot în România. O campanie Europa FM, semnată de Rusu+Borțun Brand Growers
Echipa de inot a Romaniei, in drum spre Jocurile Olimpice de la Rio, alaturi de Mercedes-Benz Romania
[Coordonatele liderilor] Ema Prisca: Avem nevoie de un strat baban de micro-lideri care sa actioneze ca picatura chinezeasca
O fundatie-triada muta muntii creativitatii practice. Despre Fundatia Friends For Friends cu Beatrice, Karin si Zen
George Zafiu: Prin online reusim sa ajungem si la cei care nu ne asculta in mod obisnuit, care ar putea sa (re)descopere o Europa FM pe placul lor
V8 Interactive a lansat provocarea Napolact de a fi la fel de pur si simplu precum noile iaurturi - Napolact Pur si Simplu
3 proiecte jurnalistice vor descrie realitatea violentei domestice in Romania, prin programul Bursele Superscrieri/Avon




























![[UPDATE] [Studiu de caz] Campania Casa3Play: In social media, proiectul a atras peste 755.000 de impresii](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25662-cover-410.jpg)
![[UPDATE] 11 agentii romanesti de PR nominalizate la Gold SABRE Awards 2013](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25618-cover-410.jpg)



![[Studiu de caz] Biblionet – Cautatorii de povesti, o campanie GMP PR si The Cell](https://media.iqads.ro/2012/11/photo-large-24537-cover-410.jpg)










