exploratist a susținut brandurile românești @ Barcelona Bridal Fashion Week

exploratist a susținut brandurile românești @ Barcelona Bridal Fashion Week

Echipa exploratist a fost responsabilă pentru implementarea end to end a Pavilionului Național care a făcut cunoscute 19 branduri românești la Barcelona Bridal Fashion Week 2019.

Numit și epicentrul tendințelor nupțiale’’, târgul din Plaça Espanya este unul din cele mai mari evenimente de profil care promovează produse precum rochii de mireasă și accesorii de lux, pantofi, cosmetice, cadouri de nuntă sau decorațiuni.

“Implementarea Pavilionului Național, în cei peste 300 de mp, a fost o provocare care ne-a ȋmpins şi extins limitele totodată. De la integrarea serviciilor de logistică, transport și management-ul celor 19 expozanți, până la construcția strandurilor, design-ul custom și realizarea elementelor creative care să susțină o prezență unitară. Cum este ȋn ADN-ul echipei noastre să căutam soluţiile ȋn afara zonei de comfort, la finalul anului 2018, am identificat un nou produs - târgurile și expozițiile internaționale - care să susțină volumele diviziei noastre de brand engagement. Astfel, ne-am amplificat punctele forte prin abordarea de tip 360° în design-ul și implementarea evenimentelor B2B, B2C & B2E şi am activat potențialul echipei noastre interdisciplinare.“, Silviu Andrei Petran (managing director @ exploratist).

 

Designerii români, reprezentaţi de Asociaţia Bucharest Fashion District, au avut întâlnire cu specialiști din întreaga lume în scopul unei mai bune înțelegeri a tendințelor pieței, precum și a diversificării portofoliilor și creșterii exportului de produse autentice.

 

’’România a participat pentru prima dată la acest târg acum 6 ani, iar ȋn acest moment suntem cunoscuţi la nivel mondial, rochiile de mirese fiind cumpărate de magazine din Italia, Franţa, Germania, dar mai ales China, Coreea şi ţările din Middle East. Cele mai căutate branduri pe pieţele internaţionale la acest moment sunt: Divine Atelier din Braşov, Otilia Brăiloiu - Constanţa, Rhea Costa şi Andree Salon - Bucureşti. Asta nu ȋnseamnă, desigur, că restul brandurilor nu se bucură de succes la aceste eveniment.’’, Florin Botea  (Preşedinte @ Asociaţia Bucharest Fashion District).

 

Târgul de anul acesta a depășit evenimentele din anii anteriori, datorită participării a 429 de expozanți din 88 de țări, 1300 de buyeri internaționali și peste 22,000 de vizitatori.

 

Echipa exploratist și-a unit forțele de înaltă tensiune în anul 2011 și, de atunci, își dedică energia lansării de servicii integrate pentru evenimente B2B, B2C si B2E.
Pentru că în fiecare călătorie exploratist este vorba despre definirea acelor experiențe relevante care duc potențialul la un nou nivel, din 2017 ne-am mutat sub deviza - brand & employee experience agency.

Astfel, am reașezat taberele pe două linii de business: employee experience, creată pentru a aduce oamenii mai aproape cultura companiilor, și brand engagement, divizia 360° dedicată evenimentelor experienţiale şi corporate.

Bucharest Fashion District este asociaţia designerilor din București şi reuneşte, ȋn prezent, peste 70 de membri.

Echipele acestor proiecte:

Echipa exploratist
Silviu-Andrei Petran – managing director
Cristina Roman - business development manager
Andreea Zaharescu – project manager
Rareș Custură - customer experince executive

Echipa Bucharest Fashion District
Florin Botea - Președinte

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related