exploratist a lansat stiloul ‘’Regele Mihai I al României – Ediţie Regală’’ pentru Pelikan

exploratist a lansat stiloul ‘’Regele Mihai I al României – Ediţie Regală’’ pentru Pelikan

Pelikan, brandul german de instrumente de scris de lux, alături de Casa Majestății Sale, a realizat o ediție specială a unui stilou în onoarea Regelui Mihai I al României. Proiectul, inițiat pe timpul vieții suveranului, în 2017, a primit consimțământul acestuia, devenind astfel o inițiativă unică în lume.

În toată istoria de 180 ani a brandului nu a mai existat nicio altă personalitate pe plan național sau mondial în onoarea căreia Pelikan să dedice o ediție specială.

Echipa exploratist a fost aleasă să realizeze design-ul evenimentului de lansare ȋn urma unui pitch organizat de compania Herlitz România la ȋnceputul anului 2019.

Conceptul câştigător, “Literă de Rege”, vorbeşte despre asumarea celor mai importante valori pe care Regele Mihai le-a lăsat moştenire peste generaţii: tradiţie, loialitate şi onoare, valori primordiale pe care monarhul şi brandul Pelikan le au ȋn comun.

 

‘’A fost dragoste la prima vedere. Pentru conceptul extraordinar, pentru oamenii dedicaţi cu care am lucrat aproape zi şi noapte ȋnainte de eveniment, pentru o comunicare şi implementare care au depaşit şi cele mai ambiţioase aşteptări”, spune Corina Bakas (Marketing Communication Manager Herlitz România).

 

Lansarea stiloului a avut loc la București, în prezența Majestății Sale Margareta, Custodele Coroanei române și a Alteței Sale Regale Principele Radu. Aceştia au participat, alături de un public alcătuit din membri ai societății civile, ai mediului economic și jurnaliști, la evenimentul ‘’Literă de Rege’’, al cărui MC a fost Andi Moisescu.

 

“Literă de Rege a fost o misiune care ne-a onorat extraordinar şi ne-a provocat pe măsură. Cum putem oare să cuprindem o ȋntreagă istorie şi cum putem reprezenta o personalitate atât de copleşitoare? Am ales să construim pe elemente vii, atemporale, care se remarcă prin simplitate şi eleganţă deopotrivă. Aici putem da ca exemplu holograma cu stiloul, care a reprodus semnătura Regelui. Faptul că echipa agenţie - client a lucrat constant ȋmpreună, ȋncă din prima zi, a fost cheia clarităţii pe care am am avut-o chiar şi ȋn momentele cele mai emoţionante” adaugă Rovana Munteanu (Customer Experience Manager @exploratist). 

În cadrul evenimentului, reprezentanții Herlitz România au oferit primul exemplar al stiloului Majestății Sale Margareta, Custodele Coroanei române, care a decis ca acesta să rămână cunoscut drept “Stiloul Regelui” și să fie expus la Castelul Peleș.
Alte patru stilouri din ediția specială au fost achiziționate în timpul evenimentului, printr-o licitație silenţioasă. Suma strânsă, de peste 40 000 RON, a fost direcționată către Asociația pentru Patrimoniul Regal Peleș.

Stiloul “Regele Mihai I al României –Ediție Regală” face parte din categoria instrumentelor de scris de lux, fiecare piesă fiind realizată manual, ȋn fabrica Pelikan din Germania.

Ȋn crearea celor 300 de exemplare ale stiloului, s-a folosit aur de 18K pentru peniță și de 23,5K pentru coroana regală și decorațiuni. Pe lângă semnătura celui mai iubit suveran român, stiloul poartă și gravura dictonului căruia Regele Mihai I i-a fost fidel toată viața: Nihil sine Deo.
Stilourile rămase se vor vinde online, prin înregistrarea în platforma dedicată www. LiteraDeRege.ro.

 

Echipele care au coordonat evenimentul Pelikan:  

exploratist  
Rovana Munteanu – Customer Experience Manager  
Corina Ilie – Head of Customer Experience  
Petruț Nedelcu – Art Director  
Anca Ştefan – Senior Copywriter  
Alex Sava  - Chief Video Editor 
Vlad Fuică - Director of Photography 
Silviu-Andrei Petran – Managing Director 

Zacke PR 
Anca Petrescu Popa – PR Manager 
Diana Moldoveanu – PR Manager 

Pelikan
Corina Bakas – Marketing Communication Manager Herlitz România  

 

 

Echipa exploratist și-a unit forțele de înaltă tensiune în anul 2011 și, de atunci, își dedică energia lansării de servicii integrate pentru evenimente B2B, B2C si B2E.

Pentru că în fiecare călătorie exploratist este vorba despre definirea acelor experiențe relevante care duc potențialul la un nou nivel, din 2017 ne-am mutat sub deviza - brand & employee experience agency.

Astfel, am reașezat strategia pe două linii de business: employee experience, creată pentru a aduce oamenii mai aproape de cultura companiilor și brand engagement, divizia 360° dedicată evenimentelor experienţiale şi corporate.

 

Herlitz România este una din principalele companii din România ce activează ȋn domeniul produselor de papetărie, birotică și rechizite școlare și care operează local activitatea brandurilor Herlitz, Pelikan și Susy Card, coordonând toate operațiunile din sediul central din Tîrgu Mureș.

Pe 28 aprilie 2018, s-au împlinit 180 de ani de existență Pelikan, un brand cu care, de multe generații, se asociază conceptul de scris de mână și chiar ideea de stilou. Stiloul Pelikan – din categoria instrumentelor de scris de lux – s-a născut în 1929, fiind prevăzut cu un mecanism de alimentare cu piston diferențial, revoluționând stilourile și influențând pozitiv tehnica scrisului caligrafic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related