[Votul companiilor] Andreea Morariu: Șocul a venit din librării, unde au venit clienţii care îşi prezentau cartea de identitate cu ştampila "Votat"

[Votul companiilor] Andreea Morariu: Șocul a venit din librării, unde au venit clienţii care îşi prezentau cartea de identitate cu ştampila "Votat"

Peste 1000 de reduceri a dat BookCity pe baza votului la alegerile europarlamentare, povestește Andreea Morariu, General Manager al companiei. Dar nu răsplata a contat cel mai mult în acest demers , ci un obiectiv principal, care stă la baza BookCity: schimbarea ''status-quo" – ului de care toată lumea este nemulţumită, prin cultură și smart entertainment.

Există deja un teren tatonat al unor revolte recente de amploare în România, care a izbucnit din online şi care a avut la bază mai multe principii morale decât posibile beneficii financiare pentru protestatari, spune Andreea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related