[Votul companiilor] Adrian Pavelescu: In momentul in care lucrurile deraiaza grav, corporatiile devin interesate sa ia atitudine

[Votul companiilor] Adrian Pavelescu: In momentul in care lucrurile deraiaza grav, corporatiile devin interesate sa ia atitudine

“Romania are nevoie de coloana vertebrala”. Acesta a fost mesajul clinicii Centrokinetic, inainte de alegerile europarlamentare din mai. Asocierea intre sanatatea individului si sanatatea societatii a fost ideea principala a campaniei, explica Adrian Pavelescu, managing director outbox, agentia care a realizat campania Centrokinetic. 

Am plecat de la ideea ca fiecare vot este esential intr-o democratie, asa cum fiecare vertebra ne sustine coloana dreapta.

Dupa vot, clinica a oferit tuturor clientilor o reducere procentuala egala cu rata de participare la vot. Reducerea nu a fost conditionata de vreo dovada a votului, ci s-a aplicat tuturor clientilor, indiferent daca au votat sau nu. ”Cu cat prezenta la vot este mai mare, toti membrii societatii sunt avantajati in aceeasi masura”, explica Adrian Pavelescu, care povesteste cum a pornit aceasta campanie, care au fost reactiile si de ce s-au implicat atat de multe companii intr-un demers de incurajare a votului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related