[Pe culmile lui 2017] Adrian Pavelescu: "Zona de influenceri a devenit mai structurata. E tentanta si zona de micro-influenceri, cu care se poate experimenta"

[Pe culmile lui 2017] Adrian Pavelescu: "Zona de influenceri a devenit mai structurata. E tentanta si zona de micro-influenceri, cu care se poate experimenta"

Ce isi doreste Adrian Pavelescu, Managing Director outbox, sa zica in 2018, pe vremea asta: "O echipa completa, oameni motivati si pasionati, trei pitch-uri mari castigate, o crestere de 25%, un sediu nou, Ciolos premier". Sa ne imaginam mainele e dreptul nostru pe care nu ni-l poate lua nimeni, dar inainte de a-l exercita, sa facem si lucruri mai putin comode. Cum ar fi bilantul unui an greu. Bine ca avem meme-urile de partea noastra, sa il mai imblanzim putin. 

 

Fake news. A fost desemnata de Collins expresia anului. Asta la nivel macro. Daca vorbim de bula agentiei, a fost un an plin. De campanii, de idei, de planuri, de oameni noi. A fost bine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Outbox

Agentie de digital marketing, parte din grupul Mercury 360, cu o activitate de 14 ani si expertiza in comunicare digitala integrata. Outbox este o agentie independenta de digital, activa de peste un deceniu, cu o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Branded


Related