[Votul companiilor] Andrei Aivănoaei: Dacă ne gândim la partea emoțională a acestei campanii, rezultatul a fost unul extraordinar

[Votul companiilor] Andrei Aivănoaei: Dacă ne gândim la partea emoțională a acestei campanii, rezultatul a fost unul extraordinar

Numărul ridicat de votanți din 26 mai are legătură cu siguranță cu efortul colectiv de a încuraja mersul la vot care s-a făcut intens la nivel de societate, crede Andrei Aivănoaei, Director marketing Humanitas. În preajma votului, editura a lansat o campanie pentru toți tinerii cărora vârsta le permitea să participe la primul vot din viața lor. În Alba Iulia, în prima zi de campanie, au primit un telefon de la poliție care îi anunța că s-a înregistrat o plângere pe numele lor din cauza afișului din librărie care anunța campania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related