Internet Trends - raportul anual a lui Mary Meeker

Internet Trends - raportul anual a lui Mary Meeker

Lui Mary Meeker îi este atribuită eticheta de “regina internetului” pentru că de 24 de ani prezintă raportul Internet Trends, probabil cel mai anticipat raport în Sillicon Valley. Anul acesta s-a întâmplat la Recode by Vox’s Code Conference, eveniment cu focus pe tehnologie, advertising, comportamente de consum și societate, Meeker reprezentând compania Bond, în calitate de partener.

Conform raportului de 333 de slide-uri, jumătate din populația lumii este acum pe Internet, China având cei mai mulți utilizatori, aproximativ 800.000.000 sau 21% din totalul utilizatorilor din lume, fiind urmată de India, Statele Unite și Indonezia.

 

Principalele date și tendințe ce reies din raport.

 

Media & Consum

Pentru prima dată, în 2018 americanii au petrecut mai mult timp pe dispozitivele mobile decât pe televizor.
Timpul mediu petrecut zilnic este 226 minute pe telefoane și 216 minute la TV.

Aceștia petrec mai mult timp cu media digitală decât oricând: 6.3 ore pe zi, în creștere cu 7% față de 2017.
Cea mai mare parte a acestei creșteri provine de la dispozitivele mobile și alte dispozitive conectate, în timp ce timpul petrecut pe calculatoare scade.

Procentul de timp petrecut de consumatori a fost de 18% pentru desktop și 33% pentru mobil.

Numărul de persoane active online anul trecut a crescut cu 6%, până la aproximativ 3,8 miliarde, sau 51% din populația lumii.
În 2017, au fost online 3,6 miliarde de persoane, sau 49% din populație.

 

Advertising

Cheltuielile cu advertising-ul online au crescut accelerat în SUA, cu 22% în 2018, față de 21% din 2017.
Meeker a declarat că platformele care câștigă cote mai mari o fac printr-o targetare mai bună, creativitate, comerț mai performant și o relevanță foarte mare.
Cotele de piață majoritare sunt încă la Google și Facebook, însă companii precum Amazon și Twitter câștigă din ce în ce mai mult teren.
Aproximativ 62% din toate achizițiile de ad-uri digitale sunt destinate ad-urilor programatice, care vor continua să crească.

 

Playeri

YouTube și Instagram sunt platformele care câștigă cel mai mult timp (cu 27% și, respectiv, 19% în trimestrul 4 din 2018), iar videoclipul digital este acum la 28% din timpul zilnic mediu de vizionare.

7 din 10 cele mai valoroase companii din lume după capitalul de piață sunt companii de tech: Microsoft Amazon, Apple, Alphabet, Facebook, Alibaba și Tencent.

Dintre primele 25 de companii tech de top, 60% au fost înființate de imigranți de prima sau a doua generație.
Aceștia au angajat anul trecut 1,9 milioane de persoane.
Legile mai stricte în materie de imigrație ar putea avea un impact negativ asupra industriei tehnologice și, probabil, vor împiedica următorul Elon Musk să ajungă în SUA.

 

Tendințe

Produsele și serviciile "get-it-when-you-want-it" au crescut de la o piață de aproximativ 40 de milioane în 2017 la 56 de milioane în 2018.

Imaginile reprezintă din ce în ce mult mijlocul preferat de comunicare, WiFi-ul mai rapid și camerele foto de telefon mai performante, încurajând acest lucru.
Mai mult de 50% din postările de pe Twitter includ acum imagini, video sau alte media; Instagram are 1 miliard de utilizatori activi lunar și mai mult de 50% din afișările lor includ imagini și clipuri.

Asistența medicală devine din ce în ce mai digitalizată.
Ar trebui să ne așteptăm la mai multe experiențe de tip telemedicină și la consultații on-demand.

Pe măsură ce confidențialitatea devine un subiect important, ar trebuie să ne așteptăm la mai multe opțiuni pentru a facilita experiențe online sigure.
În primul trimestru, 87% din traficul web global a fost criptat, de la 53% în urmă cu trei ani.

Trial-urile gratuite, oferite spre exemplu de serviciile de streaming online, activează o rată de utilizare mai mare, implicare și share-uri în social media, în timp ce modelele premium conduc la monetizare și la inovarea produselor.
Începând cu Martie 2019, playerii cu peste 10 milioane de abonați care plătesc, includ Epic Games, Dropbox sau Spotify.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related