PROMOTIFUL automatizează campanii publicitare și în Portugalia

PROMOTIFUL automatizează campanii publicitare și în Portugalia

PROMOTIFUL este o platformă SaaS de automatizare ușor de personalizat fără ajutorul unei echipe tehnice. Rezultatul este un site de campanie promoțională perfect funcțional în doar câteva ore, nu în săptămâni sau luni, ca până acum. Și, de curând, PROMOTIFUL a “aterizat” în Portugalia.

Un pas mic pentru industrie, dar un pas uriaș pentru INTERACTIONS, agenția interactivă care a dezvoltat PROMOTIFUL ca parte a seriei de produse de automatizare din care mai fac parte și produse ca Eventiful sau Datamart

În mai puțin de două săptămâni, partenerul INTERACTIONS, MediaPost Portugalia, a folosit platforma pentru a realiza patru promoții din segmentul FMCG, atât pe zona de cleaning cât și pentru băuturi alcoolice. Prima campanie a fost finalizată în colaborare cu echipa din România, via Skype. Iar următoarele trei instanțe PROMOTIFUL au fost dezvoltate independent, direct de către colaboratorii portughezi. 

Pentru orice tip de campanie, PROMOTIFUL are o mecanică. Dintre cele mai populare sunt înscrierea codului sau încărcarea unei fotografii, precum și câștigul bazat pe momente norocoase. În Portugalia, însă, este populară mecanica de tipul cashback pe bază de bon fiscal. Așa că partenerii portughezi au apelat la această opțiune, prezentă și ea în platformă.

 

Colaborarea cu Portugalia vine după implementarea a peste 100 de campanii la nivel local, în 35 de companii, fără probleme tehnice, ceea ce a generat ulterior exportarea produsului în Bulgaria.

"PROMOTIFUL este rezultatul a 10 ani de experiență în promoții. O trecere firească, în contextul actual tehnologic, de la factorul uman la automatizare. Dincolo de potențialul comercial al acestui produs, este creat și testat de noi pentru noi și îmbunătățit constant. Acest lucru cred că vorbește cel mai bine despre dedicarea noastră și performanța produsului", spune Cătălin Raescu (Project Manager, PROMOTIFUL).

 

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță și dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS, de-a lungul timpului, s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran, Clever.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related