Nu te mai duce la psiholog. A aparut catalogul Ikea 2020

Nu te mai duce la psiholog. A aparut catalogul Ikea 2020

Brandurilor zilelor noastre li se cere sa aiba un impact in vietile oamenilor. Ikea s-a decis sa schimbe vieti complet, jucand totul pe o carte. Pe un catalog mai exact. Ma rog, nu chiar totul, ci 70% anual din bugetul lor de marketing.

Astfel, Ikea a trecut de la brandul care iti mobileaza toata casa, la brandul care iti rezolva toate problemele. Toate. Asa cum a facut-o cu Ali.

Individul in cauza este propulsat din living-ul lui dezordonat, in platoul unei emisiuni – de “Cartea care iti va schimba viata”, gasita in fata usii vecinului. Un Ali nou-nout ajunge astfel sa de-a sfaturi pentru problemele altora. De exemplu, raspunsul pe care el l-a gasit la singuratate, a fost la pagina 40 – canapea noua, prieteni noi. 

Mai departe, tot felul de oameni ii solicita ajutorul, iar Ali ii aduce pe aceeasi pagina cu el.

 

Campania apartine Memac Ogilvy din Dubai si se adreseaza Emiratelor Arabe Unite, Egipt, Quatar si Oman.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related