Prima instalație de AI, creată de One Night Gallery, prezentată de brand comercial în cadrul unui festival

Prima instalație de AI, creată de One Night Gallery, prezentată de brand comercial în cadrul unui festival

One Night Gallery, prima galerie de new media art din România, continuă experiența artelor imersive și oferă oportunitatea brandurilor care susțin arta și tehnologia să construiască activări memorabile. George. Primul banking inteligent. a închiriat pentru festivalul Afterhills o instalație dezvoltată in-house, bazată pe transfer de stil artistic.

Instalația, Neural Mirror, este concepută folosind rețele neuronale și un sistem de învățare aprofundată. Cu ajutorul inteligenței artificiale (AI), instalația analizează lucrările artistilor, învață și extrage trăsăturile acestor lucrări, pornind de la texturi, culori, forme sau alte elemente de compoziție, iar la finalul procesului de învățare, transformă stilurile artistice într-un feed live.

Pentru Afterhills 2019, George. Primul Banking inteligent. a reunit inteligența artificială și realitatea augmentată (AR) într-o singură instalație, sub forma unei galerii de new media art ce funcționează ca un perimetru interactiv de brand. Pentru prima dată un brand comercial a avut ocazia sa închirieze instalația bazată pe AI pentru a o prezenta la un festival, completând-o cu o expoziție AR, curatoriată de One Night Gallery. Fiecare lucrare poate fi scanată cu aplicația dARe by Samsung pentru a descoperi mai mulți ilustratori și animatori români care au reinterpretat logo-ul George și i-au dus povestea mai departe.

Pentru cei care interacționează cu instalația, experiența depășeste cadrul artistic convențional, transformând imaginea captată de cameră într-o lucrare de artă în timp real. Pe măsură ce vizitatorii petrec mai mult timp în fața ecranului, ei vor trece progresiv în stilurile artistice ale ilustratorilor prezentați de instalație.

Prezența inedită a unei astfel de instalație la un festival funcționează ca o activare în sine și permite oamenilor să interacționeze cu arta, într-un mod mult mai accesibil, cu ajutorul tehnologiei. De asemenea, acest tip de prezentare a artei poate facilita experiența de consum, într-un cadru mult mai destins și relaxat și se poate transforma într-o poveste memorabilă pentru public.

Adrian Săveanu, brand manager George, declară:

“George este o inovație adusă în banking și ne dorim să aducem tehnologia de ultimă generație aproape de consumatori într-un mod cât mai facil, în orice context. Interactivitatea instalației oferită de One Night Gallery aduce interacțiunea cu brandul George într-un mediu de celebrare, în cadrul unui festival emergent pe scena evenimentelor mari. Mai mult decât atât, George este ca tine, unic și diferit, iar transferul de stil artistic transformă vizitatorii în opere unice de artă – diferite, dar totuși păstrând recognoscibilă imaginea consumatorului.”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related