Rufele se spala, brandurile stralucesc

Rufele se spala, brandurile stralucesc

NFL este atat de puternica in SUA, incat detine o zi din saptamana. Duminica. Iar in aceasta zi, barbatii nu au nicio scuza pentru a rata vreun moment dintr-un meci. Si totusi, o fac. Poblema care ii distrage este spalatul rufelor. Fostul fundas Peyton Manning, anunta intr-o conferinta de presa ca noua zi convenita de NFL si Tide, pentru spalatul rufelor, este Marti. Apropo, NFL se traduce in acest caz prin Not for Laundry.

 

Toate bune si frumoase. Pana cand, una si buna si frumoasa, Gwen Stefani, parte din juriul The Voice, afla de propunerea celor de la NFL – si intoarce balonul, pardon balsamul, in terenul advers. Pentru ca Marti este The Voice, ziua in care tinerele talente isi viseaza cariera muzicala.

 

Intr-un univers publicitar utopic, in care toata lumea comunica cu toata lumea, Peyton Manning afla de reactia lui Gwen Stefani si isi schimba discursul, anuntand ca NFL nu intentioneaza sa intervina in visele tinerelor talente care isi viseaza cariera muzicala, asa ca declara ziua spalatului rufelor in orice alta zi, bineinteles, cu exceptia zilelor de Marti si Duminica.

Campania semnata de Saatchi & Saatchi New York, ajunge in cele din urma la personajele din sitcomul NBC, Superstore, care iau masuri pentru ca ziua spalarii rufelor sa nu se suprapuna cu ziua show-ului lor.

 

Acest cross-over isi are radacinile in campania de anul trecut de la Superbowl, realizata de aceeasi agentie, cand Tide si-a propus sa faca toate celelalte spoturi sa functioneze pentru ei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related