„O lume fără frică” o campanie anti-cyberbullying creată de Kubis și Salvați Copiii

„O lume fără frică” o campanie anti-cyberbullying creată de Kubis și Salvați Copiii

Într-o lume în care cyberbullying-ul ne afectează din ce în ce mai mult, echipa Kubis a creat, alături de Salvați Copiii, un loc plin doar de încurajări.

Internetul ne oferă în fiecare zi și părțile sale bune și cele rele. La fiecare click avem parte de ambele lumi, dar uneori partea negativă ne afectează mai mult decât ne-am dori.

Cyberbullying este un fenomen ce crește de la o zi la alta, din pricina căruia suferă cei mai vulnerabili dintre noi, copiii.

Atunci când ei trec prin astfel de situații au nevoie de un spațiu sigur unde să primească ajutor și înțelegere, iar cei de la Salvați Copiii îl pun la dispoziție prin programul Ora de Net și noua campanie O Lume Fără Frică pe farafrica.ro.

„O lume fără frică” este un loc în spațiul digital în care cei cyberbullied pot găsi încurajări, dar și povești ale celor care cunosc la fel de bine ce înseamnă să treci prin asta. Primele povești împărtășite au fost chiar cele ale influencerilor și vedetelor din România.

Irina Rimes, Deliric, Alina Eremia, Mimi și Alpaca Legion s-au alăturat voluntar campaniei, pentru că și ei au fost afectați de cyberbullying. Mimi a fost batjocorită pentru înălțimea ei, Alex Daragiu a.k.a Alpaca Legion nu a crezut niciodată că poate fi precum colegii săi olimpici.

 

Irina Rimes, Deliric, Alina Eremia dau de cyberbullying în diferite forme, dar niciunul dintre ei nu a lăsat ca răutățile altora să îi oprească din a fi ei cu adevărat.

 

Povestea lor este și a celor care trec prin asta. De aceea, campania „O lume fără frică” vine cu o altă componentă, una vizuală – Colecția Neînfricații:

 

Cele 5 figurine, portretizând vedetele atunci când erau copii, reprezintă un simbol pozitiv pentru cei care se confruntă cu cyberbullying. Fiecare figurină strânge cuvinte bune, povești pentru ca cei mici să scape de frică. Fiecare încurajare este o șansă ca aceștia să apeleze la ctrl_AJUTOR, linia de consiliere și suport pusă la dispoziția copiilor de echipa Salvați Copiii prin programul Ora de Net.

 

„Ne-am dorit ca această campanie să fie de la și pentru cei care trec prin cyberbullying. Ne-am dorit să creăm o lume în care cei mici să scape de frică și să ceară ajutorul. Vorbind unii cu alții, văzând că și alții au trecut prin asta, așa începem să ne vindecăm. Acesta este gândul de la care am pornit.“ – Maria Teodorof, Group Creative Director @Kubis

 

„Vrei să știi că există un loc de unde-ți poți lua gura de aer. Am vrut ca oamenii să aibă acest sentiment și să-l urmeze tastând farafrica.ro. Am vrut ca de la prima interacțiune cu platforma noastră să ai încredere că va fi bine. Așa am și construit-o, ca un spațiu safe.” Anca Masek, Senior Art Director @ Kubis

 

Campania a fost clădită pas cu pas de către cei de la Kubis. Dezvoltarea materialelor a avut loc in house, de la platformă, la comunicarea per se, până la colecția construită minuțios în 3D. Figurinele au avut în spate un proces complex. A fost o provocare, dar una acceptată cu mult drag.

 

„Alături de echipa Salvați Copiii punem umărul la campanii anti cyberbullying de peste 3 ani și căutăm mereu să avem un impact real în viața copiilor. De aceea, mixul de voci și canele de amplificare este foarte important, mai ales când resursele financiare sunt limitate. Le super mulțumim artiștilor și content creatorilor de online că s-au implicat și că și-au spus povestea. Mulțumim și platformei TikTok că susține #farafricapenet cu un proiect dedicat. În final, sperăm să atingem cat mai mulți adolescenți, dar și adulți cu mesajul nostru.” Cristina Schițco, Group Account Director @ Kubis

 

Deși a fost multă muncă în spate, rezultatele campaniei au apărut imediat. Mii de utilizatori au descoperit farafrica.ro, iar peste 500 de mesaje au fost lăsate ca încurajări.

Campania va continua până în aprilie 2020 și își propune să ajungă la cât mai mulți copii, lansând provocări acolo unde aceștia își găsesc exemplele: în online (pe platforma TikTok cu challenge-ul #farafricapenet dedicat fenomenului de cyberbullying), pe platformele sociale ale influencerilor și în școlile din România.

Încurajare cu încurajare creștem o lume fără frică, iar dacă și tu vrei să ajuți, hai pe farafrica.ro

 

Echipele campaniei:

Echipa Kubis:
Alin Marghidan, Creative Director
Maria Teodorof, Group Creative Director
Anca Masek, Senior Art Director
Marius Goleanu, 3D artist
Cristina Schițco, Group Account Director
Ruxandra Șulea, Account Executive
Ștefan Chirițescu, Head of Strategy
Ștefania Bercu, Strategic Planner
Maria Man, Social Media Manager
Daniel Placintă, Chief Technology Officer
Dani Ivan, Team Leader
Silviu Ștefanescu, Senior Front-End Developer
Paul Mustăcescu, Back-End Developer
Ionuț Avadanei: Director of Photography
Marian Ciungu: Editor & Photographer

Echipa Salvati Copiii:
Teodora Stoica, Manager proiect
Andreea Hurezeanu, Coordonator parteneriate și promovare

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related