Gasca de la Obor nu poate sa stea linistita

Gasca de la Obor nu poate sa stea linistita

Veranda Mall a dat-o puternic pe publicitate contextuala de prin octombrie. Gata cu aspirationalele de diva internationala, se merge pe aroma locala. Deocamdata fara mici. Amplasamentul e la fix in cazul asta, langa Piata Obor. Drept pentru care a iesit si campania online Lifestyle de Obor. 

In weekend e DJ-ing printre mici, se stie ca hipsterii baga vinilul printre zarzavaturi, asa ca usor usor se dezvolta si targetul asta, de om in doua lumi: fancy pe net, dar cu sacosa la aprozar, zi de zi. Plus ca si Carturesti a deschis acolo un stand temporar.

 

Un aspect misto a fost concursul care cerea partikipantilor sa posteze poze cu ei din zona Obor. Proiectul, conceptul si intelegerea de la client, obtinute de Arsenoaiei & Matasel.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related