[O, ce veste creativă] Bogdan Costin: Black Friday-ul mi s-a părut la fel de lipsit de vibe precum alegerile prezidențiale

[O, ce veste creativă] Bogdan Costin: Black Friday-ul mi s-a părut la fel de lipsit de vibe precum alegerile prezidențiale

Sărbătorile nu sunt cea mai fericită perioadă din viața unui publicitar, spune Bogdan Costin, Creative Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks. E greu să-i convingi pe oameni să se bucure de magia sărbătorilor, la fel cum e tot mai dificil să găsești idei originale într-o zonă abuzată de branduri. Chiar dacă nu debordează de creativitate, sezonul reducerilor și cadourilor va exista mereu: oamenilor le plac ofertele și prețurile mici. 

Un interviu din seria dedicată unei perioade care aduce multă treabă în agenții și plictiseală sau magie în viața consumatorilor, după caz. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related