[O, ce veste creativă] Bogdan Costin: Black Friday-ul mi s-a părut la fel de lipsit de vibe precum alegerile prezidențiale

[O, ce veste creativă] Bogdan Costin: Black Friday-ul mi s-a părut la fel de lipsit de vibe precum alegerile prezidențiale

Sărbătorile nu sunt cea mai fericită perioadă din viața unui publicitar, spune Bogdan Costin, Creative Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks. E greu să-i convingi pe oameni să se bucure de magia sărbătorilor, la fel cum e tot mai dificil să găsești idei originale într-o zonă abuzată de branduri. Chiar dacă nu debordează de creativitate, sezonul reducerilor și cadourilor va exista mereu: oamenilor le plac ofertele și prețurile mici. 

Un interviu din seria dedicată unei perioade care aduce multă treabă în agenții și plictiseală sau magie în viața consumatorilor, după caz. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune

Dictionar



Branded


Related