SocialPedia 33: Despre Social eCommerce cu Ioana Mârzac-Sigarteu, Raluca Radu și Robert Trandafir

SocialPedia 33: Despre Social eCommerce cu Ioana Mârzac-Sigarteu, Raluca Radu și Robert Trandafir

"Social eCommerce" este tema ediției 33 a SocialPediaEvenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 14 decembrie 2021, de la ora 18:30.

Speakerii acestei ediții, powered by SAMSUNG România & sponsored by ANSWEAR România, sunt: Ioana Mârzac-Sigarteu - Corporate Communication Manager, Samsung Electronics România, Raluca Radu - Country Manager ANSWEAR.ro și Fondator MTH Digital și Robert Trandafir - Cofondator & Manager Gun Media.

Pe măsură ce brandurile încep să introducă partea de sales în social media, generațiile Z și Millennials, familiarizate deja cu shoppingul online, vor folosi social eCommerce din ce în ce mai des. Ce înseamnă acest lucru? Cele mai multe dintre cumpărăturile online vor avea loc direct sau vor fi generate de interacțiunea cu o platformă socială.

Estimarea este că, în 2021, peste 2,14 miliarde de consumatori au cumpărat produse și servicii online, conform Statista. Până în anul 2040, se estimează că 95% dintre toate cumpărăturile online vor avea loc prin intermediul eCommerce.

70% dintre consumatori caută informații despre produsele pe care vor să le cumpere pe Instagram și pe Facebook, iar 71% au recomandat mai departe brandul pe care l-au cumpărat prin intermediul social media.

Însă lucrurile nu sunt atât de simple. Este nevoie de o strategie de conținut eficientă care să atragă și să fidelizeze cumpărătorii, combinată cu o strategie de vânzări care să nu pună presiune pe ei.

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • Cum se face o strategie corectă și eficientă de social eCommerce?
  • Care sunt cele mai mari provocări în social eCommerce?
  • Cum arată viitorul social eCommerce?
  • Cum s-au adaptat brandurile acestor noi canale de shopping?
  • Tips & tricks pentru social eCommerce.

Am ajuns la finalul unui an în care normalitatea a prins noi forme de exprimare, întreaga societate s-a schimbat, la fel și nevoile consumatorilor. De aici a apărut și nevoia brandurilor de a se adapta. Inovația este în ADN-ul Samsung și lucrăm în permanență pentru a o aduce și la nivel de comunicare. De asemenea, ne-am propus să creăm conexiuni puternice între produse și tehnologie, dar mereu în universul pasiunilor și intereselor utilizatorilor. Astfel, pornind de la o strategie coerentă și integrată pe canalele proprii, am ales mereu să explorăm și lucruri noi, centrate pe consumatorii noștri și nevoile lor, printre care și strategia de social to ecommerce, pe care am explorat-o cu succes anul acesta. De la mecanici și formate noi, la catalogul de vânzare prin social media sau sesiuni de liveshopping cu creatori de conținut din Team Galaxy - sunt instrumente noi la care am apelat și pe care dorim sa le optimizăm în anul următor.”, a declarat Ioana Mârzac-Sigarteu, Corporate Communication Manager Samsung Electronics.

"Tot mai mulţi jucători din retail au observat că e-commerce-ul e un canal important de vânzare. Comerţul electronic a crescut deja cu 30% în România în 2021 şi 10% din retail se derulează prin magazine online. La Socialpedia 33 vom discuta despre ce anume trebuie să știi înainte de a-ți lansa un business online.", a spus Raluca Radu, Country Manager Answear Romania.

"Social eCommerce a crescut spectaculos în ultimii ani. Deși Statele Unite au cea mai mare adopție, de peste 36% dintre toți utilizatorii de internet, tendința este în creștere și la nivel european și chiar în România. În acest moment, social media reprezintă locul în care cumpărătorii găsesc informațiile de care au nevoie pentru a lua decizia de cumpărare a unui produs/serviciu. De aceea, este important să știm cum alegem cea mai potrivită platformă socială pentru eCommerce și cum să implementăm cu succes campanii. Vom afla aceste "secrete" de la invitații noștri.”, declară organizatorii evenimentului.

Înscrierile sunt gratuite.

Speakeri:

Ioana Mârzac-Sigarteu - Corporate Communication Manager, Samsung Electronics România
Cu o experiență de peste 14 ani în marketing și comunicare în industrii precum cea a tehnologiei, informației sau financiară, Ioana s-a alăturat Samsung Electronics România în urmă cu 6 ani, iar campaniile de comunicare pe care le-a coordonat s-au remarcat în cele mai importante competiții de profil din România.
Ioana este specializată în comunicare și social media, coordonând prezența în rețelele sociale pentru Samsung în South East Europe, în perioada 2016 – 2018. În prezent, Ioana ocupă poziția de Corporate Communication Manager și este responsabilă de comunicarea de brand, PR & social media și evenimentele dedicate brandului.

Raluca Radu - Country Manager ANSWEAR.ro și Fondator MTH Digital
Raluca Radu este  Fondator MTH Digital și Country Manager ANSWEAR. Având o experiență de peste 16 ani în marketing digital și strategie de business online, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de business din România în ceea ce privește digitalizarea afacerilor, fiind trainer de marketing online în cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri din domenii variate. În trecut, Raluca s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro. Absolventă de Automatică și Calculatoare și pasionată de matematică, Raluca este convinsă că datele și logica stau la baza unei strategii de business eficiente.

Robert Trandafir - Cofondator & Manager Gun Media
Din 2010 de când a avut primul job 100% axat pe SEO, Robert Trandafir a realizat strategii SEO și a coordonat implementarea lor pentru mai mult de 120 de proiecte digitale cu focus pe eCommerce. În prezent, alături de partenerii lui, Robert este direct implicat în calitate de manager în dezvoltarea Gun Media, agenție de performance în digital marketing cu focus pe SEO și PPC. El consideră că activitatea de SEO are impactul cel mai puternic pozitiv în succesul tuturor celorlalte campanii de performance și reprezintă piatra de temelie pentru orice magazin online de succes.

Powered by SAMSUNG Romania
Sponsored by ANSWEAR Romania
Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

De aproape 14 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Gun Media

La Gun Media ajutam businessuri sa scaleze folosind eficient instrumente de marketing online in sistem performance: livram strategii si gestionam campanii complexe de Google Ads, YouTube Ads, Social Media... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related