"Fii ajutorul care vine la momentul potrivit", mesajul prin care Tuio și United Way încurajează donațiile pentru visurile copiilor fără posibilități

"Fii ajutorul care vine la momentul potrivit", mesajul prin care Tuio și United Way încurajează donațiile pentru visurile copiilor fără posibilități

O statistică dură, de care ne lovim anual, este și aceasta: “1 din 3 copii din România nu termină școala generală”. În plus, mulți dintre cei care ajung totuși la liceu sau la facultate riscă să nu-și țină niciodată diploma de absolvent în mână. Problemele financiare le năruiesc visurile înainte de a apuca să se transforme în realitate, iar efectele asupra calității vieții lor sunt, de foarte multe ori, devastatoare. Demotivați și fără șansa de a spera la un viitor mai bun, ei se vor afunda și mai mult în sărăcie și dezamăgire.

Pentru acești copii și tineri adulți, United Way România și agenția Tuio și-au unit forțele și au lansat o campanie de donații, sub mesajul “Fii ajutorul care vine la momentul potrivit”.

Obiectivul campaniei este acela de a susține tinerii săraci să devină complet independenți. Cu alte cuvinte, să-și poată termina studiile la timp, să se poată întreține singuri și să simtă că pun umărul la comunitatea care îi include și alături de care construiesc și ei ceva.

Campania s-a lansat cu spotul TV, care demonstrează importanța ajutorului venit exact atunci când ai mai multă nevoie de el. El surprinde momentul emoționant al unei ceremonii de absolvire, unde atmosfera de sărbătoare și bucuria firească sunt întrerupte brutal și nedrept. Spotul TV contribuie la conștientizarea piedicilor cu care se confruntă tinerii săraci din România, el fiind totodată și o invitație de a participa la salvarea visurilor tinerilor, printr-o donație lunară de 2 EURO, trimițând cuvântul „VIITOR” prin SMS la 8844.

 

TVC

 

“Mi-ar plăcea ca toți cei care donează pentru această campanie să se gândească la faptul că le donează încredere acestor tineri, mai mult decât orice altceva. Pentru mulți dintre noi, 2 Euro este o sumă extrem de mică, însă pentru copiii săraci ea reprezintă acel miracol care apare spontan, exact când începuseși să-ți pierzi speranța, și care poate schimba în mod dramatic parcursul vieții”, a declarat Viorela Turcu (Deputy Creative Director Tuio).

„United Way România crede în puterea celor mulți, care se transformă în ajutorul venit la momentul potrivit pentru un copil sărac sau un tânăr defavorizat. Ne dorim ca spotul realizat în colaborare cu agenția Tuio să inspire cât mai multe persoane să doneze, pentru a-i sprijini pe copiii al căror viitor chiar depinde de acest ajutor”, spune Cristina Damian, Director Executiv United Way România.

Pe lângă spotul TV, campania beneficiază și de o componentă integrată de Social Media, care va continua să susțină mesajul cheie până la finalul anului 2019.

“Deja nu mai e un secret pentru nimeni că, atât pe Facebook, cât și pe Instagram, avem posibilitatea de a personaliza mesajul în funcție de audiențele țintite. Însă, dincolo de obiectivul clar de a impulsiona donațiile, am vrut ca fiecare vizualizare online a spotului United Way să ducă la o întrebare personală, de genul: “Cum ar fi fost viața mea dacă nu aș fi avut acces la educație?” sau “Unde ar fi fost copiii mei azi, dacă nu ar fi avut șansa școlii”, a completat Ludwig Petre (Managing Director Tuio).

 

Echipa Tuio:
Ghica Popa – Creative Director
Viorela Turcu – Deputy Creative Director
Ana Romila – Senior Art Director
Ludwig Petre – Managing Director
Andrei Gingirov – Media Director
George Popescu – Client Service Director

Echipa de productie Factor:
Sebastian Neșu – Regizor
Ema Urmuzescu – Coordonator postproductie A/V

Echipa Client:
Ania Nedelcu - Resource Development Manager
Alexandra Șuta - Protagonistă și Fundraiser
Cristiana Constantinescu - Communication Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related