[Bilanț 2019] Valeria Tudor: Indiferent de trenduri, e bine sa nu uitam sa facem lucrurile cu sens si sa fim multumiti de rezultate inainte de orice

[Bilanț 2019] Valeria Tudor: Indiferent de trenduri, e bine sa nu uitam sa facem lucrurile cu sens si sa fim multumiti de rezultate inainte de orice

Pentru ca anul trecut a fost un an foarte plin, dar si interesant pentru multi, bilanturile ce vin din lumea creativilor nu s-au incheiat. Continuam seria povestilor despre 2019 cu Valeria Tudor, fondator al The House PR Agency care, alaturi de echipa sa,  a trait 12 luni intense. Cu schimbari in ritm alert, reorganizare strategica si orientarea catre clienti internationali. Un pas foarte mare pentru o agentie mica, dar stim bine cu totii ca succesul nu vine fara salturi curajoase.  

”Mi-a placut ca, in sfarsit, de la jumatatea anului incolo am avut confirmarea ca merg pe calea cea buna si ca lucrurile ies cand te relaxezi. E cea mai buna constatare asta: sa vezi ca nu e nevoie sa fii inversunat, sa strangi din dinti sa-ti iasa chestii, ci poti fi laid-back, relaxat, sa-ti creezi nisa ta de clienti si sa-ti gasesti locul tau pe o piata internationala competitiva.”, spune Valeria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related