Dar sa nu-mi iei niciodata... supa frantuzeasca de ceapa

Dar sa nu-mi iei niciodata... supa frantuzeasca de ceapa

In 1985, Coca Cola lansa pe piata produsul New Coke. Pentru prima oara in 99 de ani schimbase formula, dezamagind fanii din intreaga lume. Unul dintre ei a trimis brandului o scrisoare in care spunea ca el crede in doua lucruri in viata asta – Coca Cola si Dumnezeu, iar brandul tocmai i-a luat unul dintre ele. 

Ceva asemanator s-a intamplat recent cu Panera Bread, care au decis sa nu mai serveasca supa frantuzeasca de ceapa, care se afla in meniu de 20 de ani. Bineinteles, social media a permis publicului sa reactioneze imediat, dar in acelasi timp, i-a permis brandului sa faca un spin: au adus-o pe actrita Phyllis Smith, cea care o interpreteaza pe Phyllis in versiunea Americana The Office, sa raspunda tweet-urilor fanilor nemultumiti, referitoare la supa. In spot, Phyllis are propriul ei birou la headquarters-ul companiei din St Louis, si langa numele ei scrie ca iubeste supa frantuzeasca de ceapa.

Actrita navigheaza printre injuraturile de rigoare, consolarea ei fiind papucii de plus in forma de paine. La final, managerul social media anunta ca supa a revenit in meniu, si ii roaga pe internauti sa le mai trimita mesaje.

P.S. Coca Cola a reintrodus in vara precedenta New Coke, cu ocazia serialului Stranger Things, al carui sezon se petrece in 1985.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related