Salveaza lumea, macar intr-un pdf

Salveaza lumea, macar intr-un pdf

Cand soundtrack-ul unui spot e Pure Imagination a lui Willy Wonka, ti se pregateste ceva. In loc de o fabrica de ciocolata, ti se dezvaluie un univers de creativitate. Forme, culori, layere si mesaje. Asa arata spotul Adobe, care a rulat pe ABC in timpul Galei Oscarurilor, ale carei spatii publicitare au costat pana la 2.8 milioane de dolari pentru 30 de secunde, adica jumatate din cat au costat la SuperBowl. (De doua ori mai multi iubitori de fotbal american, decat de filme, nimic neobisnuit aici).

Revenind la spot, acesta imbina emotionalul cu mesaje sociale puternice, de la gender equality la salvarea ursilor polari, intr-o succesiune dinamica de cadre, care incepe cu fata si ursuletul ei de plus, uitandu-se pe fereastra la meduze si astronauti.  Sloganul creativity for all spune, de fapt, ca orice e posibil. Iar asta s-a vazut si in cadrul galei, unde, pentru prima oara in istorie, cel mai bun film a fost declarat un film strain.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related