Nimic ciudat aici. Burgeri stricați, promovați cu mândrie de Burger King

Nimic ciudat aici. Burgeri stricați, promovați cu mândrie de Burger King

Când își face reclamă, Burger King nu are frici de niciun fel. Din contră, promovarea companiei se hrănește cu cât mai multă controversă. Ce va zice lumea?! a devenit un fel de efect scontat al campaniilor lor. Așa ajung reclamele Burger King la știri, în ciuda nemulțumirilor de pe Twitter. Câteva titluri: Burgeri pe viață pentru femeile din Rusia care fac sex cu fotbaliști, burgerul cu carne artificială, livrări în trafic în Mexic, restaurante care au luat foc pe bune, glume cu condamnați la moartetrolling cu rivalihacking, în fine, recentul festival de Valentine's din România.

Și, totuși, oamenii se minunează sau se indignează în fața noiii campanii Burger King cu burgeri mucegăiți. Repetăm: glume cu condamnați la moarte și restaurante care chiar au luat foc. Nu pare un salt prea mare până la mâncare stricată.

Dar hai să vedem mai întâi reclama făcută de David Miami și Ingo în colaborare cu Publicis Romania și Publicis Spania, și apoi continuăm cu o plimbare pe Twitter și Facebook:

Ideea e simplă: mâncarea adevărată se strică, spre deosebire de mâncare plină de conservanți care arată neschimbată după mai multe luni. Cum ar fi un hamburger păstrat de un om din Utah timp de 20 de ani și transformat în proiect artistic. 

Posterele Burger King arată descompunerea în detaliu: 

Si acum sa mergem si pe Twitter & Facebook, pentru câteva reacții previzibile (e scârbos/ e genial) și vreo două glumițe:

Până la urmă, campania Burger King e reprezentativă pentru 2020. Să ne mândrim cu lucrurile care se strică, atâta timp cât mai există. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related