ontheroof te duce în bucătăria Jerry’s Pizza: din laborator până la ultima felie

ontheroof te duce în bucătăria Jerry’s Pizza: din laborator până la ultima felie

Cu salam pepperoni, picantă, dulce, cu extra mozzarella, cu sos secret sau vegetariană, pizza e pe speed dial când comanzi mâncare. Ce e însă „în culise”? Cum se face aluatul pentru blat, cine taie roșiile, cum e făcut sosul și, dacă tot suntem aici, cine știe exact câte ingrediente se pun pe-o pizza? Astea sunt doar câteva dintre întrebările pe care iubitorii de pizza și le pun când se uită în cutia goală de unde au luat ultima felie. ontheroof și Jerry’s Pizza te duc acum pe firul evenimentelor.

Ziua Internaţională a Pizzei, sărbătorită în premieră pe piața locală, a fost marcată de Jerry’s Pizza cu pizzert din partea casei la fiecare comandă de pizza. ontheroof, agenţie independentă cu ADN digital, a fost acolo de la primele ore ale dimineţii, ca să documenteze totul.

Sărbătoarea pizzei a început la Jerry’s Pizza înainte de răsărit. Coca pentru fiecare pizza a fost pregătită în laboratorul propriu, legumele au fost spălate, tăiate, cântărite şi ambalate pentru transport. Până la ora 8, maşinile deja plecau încărcate spre fiecare unitate Jerry’s Pizza.

 

„La cât de mult ne place pizza, aici în România, ne-am mirat când am văzut că Ziua Internațională a Pizzei nu este sărbătorită. Chiar merită. Noi am vrut să schimbăm asta și să facem o tradiţie din a celebra cu Jerry’s Pizza acest eveniment. Avem un client care, la fel ca produsul pe care şi-a consolidat businessul, vrea să facă toată lumea fericită. Aşa că nu acceptă uşor campanii sau activări la care există un singur câştigător, ci le îmbrăţişează tocmai pe cele la care toată lumea se bucură şi are de câştigat”, declară ontheroof.

 „Pentru Ziua Internaţională a Pizzei am pornit de la ideea că, la aniversarea cuiva, abia aştepţi să-ţi facă cinste. Când vine vorba de pizza, toată lumea vrea să primească ceva din partea casei. Dar Jerry’s Pizza are un «secret»: o pizza-desert faimoasă, numită pizzert. Astfel, la fiecare comandă, Jerry’s Pizza a făcut cinste cu desertul, să se bucure toată lumea. Noi am vrut să documentăm totul pentru a-i aduce pe oameni behind the scenes, să vadă cu câtă atenţie e făcută pizza lor şi prin grija câtor angajaţi trece până să ajungă la ei acasă”, adaugă tot ontheroof

 

Petrecerea, la care au luat parte mii de români, a însemnat multă muncă, coordonare, atenţie şi…multă pizza. Ca să țină pasul cu numărul mare de comenzi estimat, Jerry’s Pizza s-a pregătit cu cantităţi mai mari de ingrediente decât într-o zi obişnuită și cu suplimentarea numărului de angajați disponibili. Și când zicem cantități mari, sunt chiar mari. Au fost folosite 3 tone de aluat, o tonă de mozzarella şi jumătate de tonă de sos de pizza. Pentru desert au fost folosite peste 350 kilograme de pandişpan şi aproximativ 300 kilograme de mere.  Toate pentru o zi!

 

Activarea a fost gândită şi documentată de echipa ontheroof formată din:
Ioana Dinu, social media manager
Paul Tănase, art director
Mihai Puţinelu, client service director
Diana Buzerinescu, junior account manager
Cristian Gugu, DOP.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related