Oferta Președinte. Sau cum Jerry’s Pizza creează oferte real time din replici de la Președinte

Oferta Președinte. Sau cum Jerry’s Pizza creează oferte real time din replici de la Președinte

Când afirmația „plătim o pizza medie și mâncăm o pizza mare” a venit din partea Președintelui într-o conferință transmisă live, newsfeedul s-a umplut de glume, dezbateri și… poftă de pizza. În mai puțin de o zi, Jerry’s Pizza și ontheroof au mutat glumele din feed, direct în meniu.

 

Cum Președintele României a devenit "ambasadorul" Jerry’s Pizza

24 de ore mai târziu după afirmația președintelui, Oferta Președinte era reală. Am luat cuvintele care erau deja pe buzele și în feedul tuturor și le-am trecut din pop-culture în meniu. Am fost singurii care au tratat pofta publicului ca brief, nu doar ca punchline: “Comanzi o pizza medie, primești una mare. Diferența o suportăm noi.” Primele comenzi au ieșit din cuptor în aceeași seară, iar câteva cutii speciale au ajuns la redacțiile radio care au generat on-air shoutouts și stories.

Reacția comunității a fost peste așteptări, comentariile și glumele s-au transformat în comenzi și văzând entuziasmul, am decis să nu lăsăm inițiativa să dispară odată cu știrea. Oferta Președinte s-a transformat în President Thursday – joia Jerry’s Pizza face cinste cu diferența.

Pentru brand, mișcarea a bifat două obiective: am arătat că suntem reactivi și am transformat o simplă zi din calendar într-un vârf constant de vânzări. Pentru clienți, vorba președintelui s-a schimbat din punchline în avantaj permanent, iar „joi = pizza mare” a intrat firesc pe lista ritualurilor de final de săptămână.

„Suntem un brand local, care își dorește să satisfacă mereu pofta oamenilor cu gustul care se știe dintr-o felie. Când un moment cultural îți oferă un insight, îl iei și îl transformi în ceva de care oamenii chiar se pot bucura, nu doar shareui.”, Gabriela Dauteuil, Marketing Manager Jerry's Pizza.

„Ne-am dorit să trecem de faza de memă și să oferim publicului exact beneficiul promis de declarația virală. Faptul că a rămas permanent arată că oamenii chiar l-au dorit. Așteptăm să vedem ce provocări ne mai dă noul nostru "ambasador" :D", Diana Buzerinescu, Account Manager, ontheroof.

Ce a început ca un stunt de 24 de ore a devenit un obicei săptămânal: President Thursday rămâne ziua în care Jerry’s Pizza face cinste cu diferența, iar clienții câștigă o pizza mai mare pentru aceeași poftă.

 

Credits:

Echipa ontheroof:
Senior Copywriter - Diana Miron
Senior Art - Paul Tănase
Social Media Manager – Alexandra Popa
Account Manager - Diana Buzerinescu
Client Service Director - Mihai Puținelu

Echipa Jerry's Pizza:
Marketing Manager - Gabriela Dauteuil
Marketing Coordinator - Silvia Rudișteanu
Digital Marketer - Răzvan Popa

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related